Produkt, który spełnia wymienione potrzeby i wymagania konsumentów to Bref Power Aktiv, najnowsza innowacja w linii zawieszek do toalet marki Bref.
Produkt ten ma 4-funkcyjną formułę, zapewniającą higienę, ochronę przed osadzaniem się kamienia, świeżość oraz czyszczącą pianę. Kompleksowe działanie sprawia, że toaleta jest higienicznie czysta i świeżo pachnie.
To, co dodatkowo wyróżnia ten produkt, to niewątpliwie ciekawy i niespotykany kształt koszyka w formie czterech kulek. Nawet najbardziej wymagający konsument powinien być zadowolony z bardzo dobrej jakości, wysokiej wydajności, innowacyjnego wyglądu i, co ważne, bardzo atrakcyjnej ceny nowej zawieszki do toalet Bref Power Aktiv.
Produkt dostępny jest od lipca 2010 r. w 3 wariantach zapachowych: Lemon, Ocean Breeze, Pine Freshness.
Wprowadzenie na rynek Brefa Power Aktiv będzie wspierane kampanią telewizyjną, startującą w połowie sierpnia. Przygotowane także zostały materiały POS oraz wsparcie promocyjne w punktach sprzedaży.
Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TBWA. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
(Monika Dawiec)
tagi: Bref ,
Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in...
Inwestycja w nowy format “300” ma przyspieszyć ekspansję...
Według analizy blisko 77 tys. cen, w styczniu br. w sklepach...
Eksperci z Ari10 uważają, że jesteśmy wciąż przed falą...
Według najnowszych danych Ministerstwa Finansów, od stycznia...
Rosną inwestycje polskich firm w Hiszpanii i hiszpańskich w...
UE zapowiada reakcję, ale wciąż nie wypracowała wspólnej...
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...