Produkt, który spełnia wymienione potrzeby i wymagania konsumentów to Bref Power Aktiv, najnowsza innowacja w linii zawieszek do toalet marki Bref.
Produkt ten ma 4-funkcyjną formułę, zapewniającą higienę, ochronę przed osadzaniem się kamienia, świeżość oraz czyszczącą pianę. Kompleksowe działanie sprawia, że toaleta jest higienicznie czysta i świeżo pachnie.
To, co dodatkowo wyróżnia ten produkt, to niewątpliwie ciekawy i niespotykany kształt koszyka w formie czterech kulek. Nawet najbardziej wymagający konsument powinien być zadowolony z bardzo dobrej jakości, wysokiej wydajności, innowacyjnego wyglądu i, co ważne, bardzo atrakcyjnej ceny nowej zawieszki do toalet Bref Power Aktiv.
Produkt dostępny jest od lipca 2010 r. w 3 wariantach zapachowych: Lemon, Ocean Breeze, Pine Freshness.
Wprowadzenie na rynek Brefa Power Aktiv będzie wspierane kampanią telewizyjną, startującą w połowie sierpnia. Przygotowane także zostały materiały POS oraz wsparcie promocyjne w punktach sprzedaży.
Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TBWA. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
(Monika Dawiec)
tagi: Bref ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...