Produkt, który spełnia wymienione potrzeby i wymagania konsumentów to Bref Power Aktiv, najnowsza innowacja w linii zawieszek do toalet marki Bref.
Produkt ten ma 4-funkcyjną formułę, zapewniającą higienę, ochronę przed osadzaniem się kamienia, świeżość oraz czyszczącą pianę. Kompleksowe działanie sprawia, że toaleta jest higienicznie czysta i świeżo pachnie.
To, co dodatkowo wyróżnia ten produkt, to niewątpliwie ciekawy i niespotykany kształt koszyka w formie czterech kulek. Nawet najbardziej wymagający konsument powinien być zadowolony z bardzo dobrej jakości, wysokiej wydajności, innowacyjnego wyglądu i, co ważne, bardzo atrakcyjnej ceny nowej zawieszki do toalet Bref Power Aktiv.
Produkt dostępny jest od lipca 2010 r. w 3 wariantach zapachowych: Lemon, Ocean Breeze, Pine Freshness.
Wprowadzenie na rynek Brefa Power Aktiv będzie wspierane kampanią telewizyjną, startującą w połowie sierpnia. Przygotowane także zostały materiały POS oraz wsparcie promocyjne w punktach sprzedaży.
Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TBWA. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
(Monika Dawiec)
tagi: Bref ,
Ponad 8 tys. wystawców ze 110 krajów zajmuje całą...
6 października w Madrycie Jakub Nowak podpisał umowę zakupu...
Geopolityka i wynikająca z niej skomplikowana sytuacja...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....