Produkt, który spełnia wymienione potrzeby i wymagania konsumentów to Bref Power Aktiv, najnowsza innowacja w linii zawieszek do toalet marki Bref.
Produkt ten ma 4-funkcyjną formułę, zapewniającą higienę, ochronę przed osadzaniem się kamienia, świeżość oraz czyszczącą pianę. Kompleksowe działanie sprawia, że toaleta jest higienicznie czysta i świeżo pachnie.
To, co dodatkowo wyróżnia ten produkt, to niewątpliwie ciekawy i niespotykany kształt koszyka w formie czterech kulek. Nawet najbardziej wymagający konsument powinien być zadowolony z bardzo dobrej jakości, wysokiej wydajności, innowacyjnego wyglądu i, co ważne, bardzo atrakcyjnej ceny nowej zawieszki do toalet Bref Power Aktiv.
Produkt dostępny jest od lipca 2010 r. w 3 wariantach zapachowych: Lemon, Ocean Breeze, Pine Freshness.
Wprowadzenie na rynek Brefa Power Aktiv będzie wspierane kampanią telewizyjną, startującą w połowie sierpnia. Przygotowane także zostały materiały POS oraz wsparcie promocyjne w punktach sprzedaży.
Za adaptację reklamy na polski rynek odpowiedzialna jest agencja TBWA. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
(Monika Dawiec)
tagi: Bref ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...