Krupnik stał się jedną z dziesięciu najchętniej kupowanych marek wódki w Polsce i ma go w swojej ofercie już co trzeci sklep detaliczny.
„Pomimo spadkowego trendu rynku wódki w Polsce, Krupnik szybko zyskuje coraz szersze grono wiernych konsumentów. Odpowiadając na zapotrzebowanie detalistów i klientów, w lipcu Grupa Sobieski wprowadziła do sprzedaży butelkę Krupnik Vodka o pojemności 200ml" - mówi Paweł Gręda-Szarzyński, Brand Manager w Grupie Sobieski.
„Sukces Krupnik Vodka był możliwy dzięki zaangażowaniu pośredników handlowych, dlatego serdecznie dziękujemy za wspólny wysiłek i wierzymy, że nadchodzące miesiące przyniosą kolejne imponujące osiągnięcia" - dodaje Gręda-Szarzyński.
INFORMACJA HANDLOWA
(Monika Dawiec)
tagi: Krupnik Vodka ,
Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in...
Inwestycja w nowy format “300” ma przyspieszyć ekspansję...
Według analizy blisko 77 tys. cen, w styczniu br. w sklepach...
Eksperci z Ari10 uważają, że jesteśmy wciąż przed falą...
Według najnowszych danych Ministerstwa Finansów, od stycznia...
Rosną inwestycje polskich firm w Hiszpanii i hiszpańskich w...
UE zapowiada reakcję, ale wciąż nie wypracowała wspólnej...
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...