Krupnik stał się jedną z dziesięciu najchętniej kupowanych marek wódki w Polsce i ma go w swojej ofercie już co trzeci sklep detaliczny.
„Pomimo spadkowego trendu rynku wódki w Polsce, Krupnik szybko zyskuje coraz szersze grono wiernych konsumentów. Odpowiadając na zapotrzebowanie detalistów i klientów, w lipcu Grupa Sobieski wprowadziła do sprzedaży butelkę Krupnik Vodka o pojemności 200ml" - mówi Paweł Gręda-Szarzyński, Brand Manager w Grupie Sobieski.
„Sukces Krupnik Vodka był możliwy dzięki zaangażowaniu pośredników handlowych, dlatego serdecznie dziękujemy za wspólny wysiłek i wierzymy, że nadchodzące miesiące przyniosą kolejne imponujące osiągnięcia" - dodaje Gręda-Szarzyński.
INFORMACJA HANDLOWA
(Monika Dawiec)
tagi: Krupnik Vodka ,
W maju 2025 r. całkowita wartość sprzedaży w sklepach...
Bartosz Olejarski został powołany na stanowisko Dyrektora...
W maju br. ceny w sklepach spożywczych wzrosły średnio rok...
Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...