Krupnik stał się jedną z dziesięciu najchętniej kupowanych marek wódki w Polsce i ma go w swojej ofercie już co trzeci sklep detaliczny.
„Pomimo spadkowego trendu rynku wódki w Polsce, Krupnik szybko zyskuje coraz szersze grono wiernych konsumentów. Odpowiadając na zapotrzebowanie detalistów i klientów, w lipcu Grupa Sobieski wprowadziła do sprzedaży butelkę Krupnik Vodka o pojemności 200ml" - mówi Paweł Gręda-Szarzyński, Brand Manager w Grupie Sobieski.
„Sukces Krupnik Vodka był możliwy dzięki zaangażowaniu pośredników handlowych, dlatego serdecznie dziękujemy za wspólny wysiłek i wierzymy, że nadchodzące miesiące przyniosą kolejne imponujące osiągnięcia" - dodaje Gręda-Szarzyński.
INFORMACJA HANDLOWA
(Monika Dawiec)
tagi: Krupnik Vodka ,
Ponad 8 tys. wystawców ze 110 krajów zajmuje całą...
6 października w Madrycie Jakub Nowak podpisał umowę zakupu...
Geopolityka i wynikająca z niej skomplikowana sytuacja...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...
Dane KRUS pokazują, że w pierwszym półroczu odnotowano o 13...
Analiza Biura Maklerskiego BNP Paribas....