Nowości

Hellena poszerzyła swoje portfolio

Piątek, 30 lipca 2010
Marka Hellena rozszerzyła ofertę owocowych napojów niegazowanych Perfect o napoje impulsowe. Hellena Perfect w butelce o pojemności 0,5 l jest kontynuacją linii dużych napojów Perfect (1,75 l) wprowadzonych do sprzedaży w poprzednim sezonie.

Nowe, impulsowe napoje Hellena Perfect są dostępne na rynku w trzech smakach: pomarańcza, jabłko - wiśnia i jabłko. Linia owocowych napojów niegazowanych Hellena Perfect to kategoria premium. Napoje z tej linii nie zawierają sztucznych słodzików ani barwników, podobnie jak całe portfolio Hellena. Napoje PERFECT mają w swoim składzie aż 20% soku owocowego, dlatego swoim smakiem i jakością, bardziej przypominają soki niż napoje.

Rynek niegazowanych napojów typu impuls dynamicznie się rozwija. Napoje bez gazu, w butelkach o małych pojemnościach (0,33 l, 0,4 l i 0,5 l) stanowią 48% rynku wartościowego napojów niegazowanych PET, podczas gdy duże pojemności (1,75 - 2 l) - 39% rynku. Podobne proporcje pozostają zachowane w przypadku sprzedaży ilościowej - napoje w małych opakowaniach to 45,4 % rynku, a w dużych 39%. Rynek napojów niegazowanych w Polsce ma wciąż duży potencjał, dlatego Hellena już w poprzednim sezonie wprowadziła do swojej oferty napoje wysokiej jakości, z 20% zawartością soku. Rozszerzenie oferty o nowe napoje Hellena Perfect w butelkach o pojemności 0, 5 l to konsekwencja długoplanowej strategii firmy i kolejny etap rozwoju marki.

Małe napoje Perfect z pewnością będą się wyróżniać nowoczesnym wzorem. Zamiast standardowej etykiety zastosowano na nich innowacyjną folię termokurczliwą. Grafika i kolorystyka etykiety jest spójna z grafiką etykiety napojów Perfect 1,75l. Nowe, impulsowe napoje mają także zielone korki, charakterystyczne dla całej kategorii owocowych napojów niegazowanych.

Produkt:

Hellena Perfect pomarańcza

Hellena Perfect jabłko-wiśnia

Hellena Perecu jabłko

Producent: Jutrzenka Colian

Pojemność: 0,5 l

Cena: ok. 1,80 zł

(Maja Święcka)

tagi: Hellena ,