Jabłko Pola – słodko chrupie! Nowość w Lidl Polska
Piątek, 07 lutego 2025
Miłośnicy jabłek, mamy dla Was coś wyjątkowego! Już od 6 lutego wyłącznie w sklepach sieci Lidl Polska dostępna będzie Pola – nowa odmiana jabłka, która łączy w sobie niepowtarzalny smak i chrupkość. Ten owoc powstał z myślą o współczesnych konsumentach, którzy cenią najwyższą jakość, świeżość i wyjątkowe doznania smakowe.
Nowa odmiana jabłek, uprawiana wyłącznie przez sadowników zrzeszonych w Polskiej Grupie Producentów Owoców Rajpol, to prawdziwa perła polskiego sadownictwa. Jabłka Pola zachwycają słodkim smakiem i chrupkością, które przypadną do gustu zarówno dorosłym, jak i dzieciom. Każdy kęs to czysta przyjemność, a połączenie wyrazistej tekstury z delikatną słodyczą sprawia, że trudno im się oprzeć.
Owoce wyróżniają się niepowtarzalnym wyglądem – mają stożkowaty kształt oraz intensywnie czerwony kolor z charakterystyczną żółtą plamką, a w środku kryją kremowy miąższ. Pola to idealny wybór dla osób ceniących zdrowe, naturalne przekąski. Świetnie sprawdzą się w każdej sytuacji – w pracy, szkole, na spacerze czy jako alternatywa dla słodyczy. Dzięki swojej trwałości i jędrności znajdą też zastosowanie w kuchni, wzbogacając smak sałatek, deserów i wypieków.
– Współpracujemy z Lidlem już od 14 lat, dynamicznie rozwijając się również dzięki otwartości tej sieci na nowe produkty. To właśnie ta długoletnia relacja zadecydowała, że światowa premiera nowej odmiany jabłka, której sadownicy Rajpol są wyłącznym producentem, odbędzie się przy współpracy z Lidl Polska. Pola to pierwsza odmiana klubowa jabłek, której właścicielami są wyłącznie polscy sadownicy. Jabłko Pola charakteryzuje się wyjątkowo słodkim smakiem i chrupkością. Jesteśmy przekonani, że te walory zostaną docenione przez konsumentów – mówi Hubert Woźniak, Prezes Zarządu Rajpol Sp. z o.o.
Wysoka jakość jabłek produkowanych przez dostawców Lidl Polska sprawia, że cieszą się one popularnością nie tylko w naszym kraju, ale także za granicą. W 2024 r. wyeksportowano 27 000 ton jabłek, z czego duża część pochodziła z Grupy Rajpol. Polskie jabłka zdobywają uznanie na wielu europejskich rynkach – w ubiegłym roku trafiły na stoły konsumentów w Bułgarii, Czechach, Słowacji, Rumunii, na Litwie, Łotwie, Słowacji i Węgrzech.
Polska Grupa Producentów Rajpol to jedna z najdynamiczniej rozwijających się organizacji sadowniczych w Polsce. Zrzesza 172 sadowników, którzy uprawiają owoce na powierzchni ponad 1800 hektarów, głównie w okolicach Grójca, na terenach znanych jako największy sad Europy. Całkowita produkcja Grupy przekracza 70 000 ton owoców rocznie. Dzięki nowoczesnej infrastrukturze, obejmującej sortownie, pakownie i przechowalnie, owoce trafiają do konsumentów w najlepszej możliwej jakości. W 2024 roku Grupa uruchomiła także nowoczesną przetwórnię-suszarnię owoców, gdzie z jabłek pochodzących z własnych sadów powstają naturalne chipsy, kostki i płatki.
W 2025 r. sytuacja na polskim rynku pracy powinna pozostać...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.