Nie słabnie zainteresowanie dubajskimi smakami w naszym kraju. W sklepach Carrefour Polska dubajska czekolada nadziewana kremem z pistacji znalazła się w TOP najlepiej sprzedających się produktów w minionym tygodniu. Ten inspirowany stylem dubajskim produkt był jednocześnie najlepiej sprzedającym się wyrobem z liczącego ponad 3000 produktów asortymentu Kuchni Świata.
Swoją popularność w Polsce dubajskie słodycze zawdzięczają mediom społecznościowym. To tam na początku roku pojawił się trend związany z dubajskimi słodyczami, w tym przede wszystkim oryginalnymi czekoladami z kremem pistacjowym, produkowanym w tym kraju. Szybko stały się one obiektem pożądania wielu Polaków, ale ze względu na bardzo mała dostępność i wysoką cenę, bardzo trudnym do zdobycia.
W odpowiedzi na zainteresowanie klientów, Carrefour Polska na początku bieżącego roku, poszerzył stałą ofertę swojego najnowszego konceptu handlowego C4ndyland, oferowanego w ramach asortymentu Kuchni Świata, o oryginalne wyroby z Dubaju. W ofercie sieci znalazły się nie tylko dubajska czekolada, ale także krem do smarowania inspirowany wnętrzem dubajskiej czekolady oraz pistacjowy napój gazowany. Czekolada, która w minionym tygodniu dostępna była w promocyjnej cenie 15 zł za 100-gramową tabliczkę stała się jedną z 5 topowych pozycji sprzedażowych w całej sieci Carrefour w Polsce.
- W Carrefour Polska na bieżąco śledzimy trendy, aby szybko i skutecznie odpowiadać na zmieniające się oczekiwania klientów, także tych z młodego pokolenia. Pod koniec ubiegłego roku zauważyliśmy w mediach społecznościowych rosnące zainteresowanie dubajską czekoladą i bardzo szybko wprowadziliśmy ten produkt do naszych sklepów. Był to strzał w dziesiątkę - w minionym tygodniu czekolada ta stała się jednym z najpopularniejszych produktów kupowanych w całej naszej sieci w Polsce. Naszym celem jest bycie pierwszym wyborem klientów pod względem nowości produktowych, które dodatkowe mogą kupić w Carrefour na stałe i w atrakcyjnych cenach – mówi Malina Brandt, Menedżer ds Rozwoju Formatów i Konceptów w Carrefour Polska.
Nowa oferta dubajska dostępna jest we wszystkich sklepach Carrefour. Jednak wszyscy amatorzy zagranicznych smaków odnajdą coś dla siebie w ponad 100 sklepach w Polsce, w których funkcjonuje specjalna strefa C4ndyland. To nowy koncept handlowy Carrefoura dostępny w ramach asortymentu Kuchni Świata i oferujący słodycze oraz oryginalne wyroby z takich krajów, jak m.in. Japonia, Wietnam, Stany Zjednoczone czy właśnie Emiraty Arabskie. Łącznie w stałej ofercie sklepów tej sieci Polacy znajdą już ponad 3000 oryginalnych zagranicznych produktów.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.