Handel

Galeria Sfera podsumowuje 2024 rok

Poniedziałek, 03 lutego 2025
Galeria Sfera zamyka 2024 rok nowymi rekordami – w minionych 12 miesiącach Galerię odwiedziło ponad 10,5 miliona klientów, do oferty handlowej dołączyło 9 nowych marek, a zmiany związane z leasingiem objęły obszar po-nad 3000 m2.
Wszystko to przekłada się na wyniki badań marketingowych z 2024 roku, które pokazują, że Galeria Sfera jest ceniona za obecność ulubionych marek, miłą atmosferę, różnorodną ofertę gastronomiczną czy interesującą architekturę. W porównaniu z badaniem z 2019 roku mocno zakorzeniła się w świa-domości potencjalnych klientów. Jest wymieniana przez 77% respondentów jako marka „top of mind” – to najwyższy wynik wśród centrów handlowych w regionie.

Nowe marki z Galerią Sfera

Miniony rok w Galerii Sfera to nieustanny rozwój oferty handlowej, która odpowiada na zróżnicowane potrzeby klientów. Dzięki zaangażowaniu działu najmu i decyzjom właściciela do oferty dołączyło 9 ko-lejnych marek. W rezultacie otwarć, remontów, relokacji i powiększeń salonów zmiany dokonały się na ponad 3000 m2.

Wśród nowych najemców znaleźli się: Jack Wolfskin (globalny lider branży odzieży outdoorowej, obecny na rynku już od ponad 40 lat), LILOU (polska marka biżuterii personalizowanej, założona w 2008 roku), Kamalion (hiszpańska marka specjalizująca się w akcesoriach technologicznych), Aurum-Optics (sklep oferujący okulary wprowadzone na rynek przez Miuccię Pradę – wnuczkę założyciela legendarnej Prady), pierwszy w regionie salon Homla, który poszerzył ofertę w kategorii home&decor, oraz Ewtex (firma z wieloletnią tradycją krawiecką) .

Nie zabrakło również nowości dla wszystkich miłośników kulinarnych podróży – oferta gastronomiczna Galerii Sfera została wzbogacona o restauracje Thai Express (południowo-wschodnia kuchnia azjatyc-ka), Kebaya (kuchnia turecka ze specjalizacją w klasycznych tureckich kebabach) i Big Boba (serwu-jąca bubble tea na bazie tajwańskich składników).

– Marki decydują się na obecność w naszej Galerii z wielu powodów. Niektóre motywacje dotyczą wi-zerunku: najemcy widzą zaangażowanie w kwestie społeczne i ekologiczne, a wartości określone w naszej strategii są im bliskie. Inne mają charakter stricte ekonomiczny. W minionym roku liczba klientów Galerii Sfera ponownie przekroczyła granicę 10,5 miliona. Co bardzo ważne i warte podkreślenia, w 2024 roku przedłużyło z nami współpracę aż 20 marek, zarówno kluczowi najemcy, to jest Empik, Smyk czy Martes Sport, jak i mniejsze, lokalne firmy: Poprawki Krawieckie, Wisienka na torcie lub Karmello. Wszystko to w połączeniu z atrakcyjnymi wydarzeniami sprawia, że jesteśmy dobrym i zau-fanym partnerem do współpracy – mówi Anna Waluś, Dyrektor Galerii Sfera.



Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe



tagi: Galeria Sfera , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,