CocoACH! – radość zamknięta w pysznej tabliczce
CocoACH! to marka, która dołączyła do portfolio Wawelu w październiku ubiegłego roku, oferując unikalne połączenie kakao z owocowymi smakami lub pysznymi wafelkami. W kampanii digital podkreślono radosny, beztroski charakter produktów, które przenoszą konsumentów w szalony letni klimat w rytmie egzotycznej muzyki. Kampania obejmuje działania w social mediach, reklamy display oraz współpracę z influencerami. Linia nowych produktów obejmuje dwie nadziewane tabliczki oraz dwie nadziewane kostki.
MINIczekolady funkcjonalne – smak, który działa!
MINIczekolady funkcjonalne to odpowiedź Wawelu na rosnące zainteresowanie konsumentów produktami wspierającymi dobre samopoczucie. Linia obejmuje 3 warianty MINIczekolad: Koncentracja, Stres i Regeneracja, które wzbogacono o witaminy i dodatki roślinne, takie jak ashwagandha, yerba mate i żeń-szeń. Kampania digital podkreśla ich funkcjonalne właściwości oraz delikatność samej formy MINIczekolady, angażując użytkowników poprzez treści edukacyjne, działania w mediach społecznościowych oraz interaktywne formaty reklamowe. W ramach kampanii Wawel przygotował trzy natywne reklamy dedykowane poszczególnym MINIczekoladom, w których wykorzystano trend ASMR (szept, szelest, chrupanie).
Wawel jako doświadczony producent słodyczy łączy najsilniejsze konsumenckie trendy z doskonałym smakiem i wysoką jakością. Nowe marki w portfolio producenta i mocna obecność w kanale digital to konsekwentna strategia realizowana w ramach platformy komunikacyjnej Level Wawel, nastawiona na dotarcie do młodszych odbiorców.
Linki do animacji - MINIczekolady funkcjonalne:
Link do spotu CocoACH!:
https://youtu.be/1HWEx8RPMvg?si=9tWHUKsRlT1J586E Źródło: Garden of Words
Fot: mat. prasowe