Jako wsparcie dla całej linii mleka Nestlé Junior, od maja do końca września 2010 r. trwa konkurs pod hasłem Wygraj z Duszkiem. Aby wziąć udział w konkursie należy zarejestrować się na stronie http://www.wygrajzduszkiem.pl/ i zbierać kody kreskowe z opakowań mleka Nestlé Junior zdobywając punkty. Po zgromadzeniu odpowiedniej liczby punktów można poprzez stronę wymienić je na nagrody. Na uczestników konkursu czeka ich ponad 1000. Są to m.in. ubranka i zabawki dla maluchów, a także bony zakupowe do sieci chicco.pl. Konkurs realizuje agencja Ideo. Konkurs promowany jest kampanią reklamowa w Internecie oraz w prasie parentingowej.
Konkurs jest elementem szerokiego wsparcia mleka Nestlé Junior, które obejmuje także kampanię reklamową w prasie parentingowej (Mamo to Ja, Mam Dziecko, Dziecko, Twój Maluszek, Twoje Dziecko i Rodzice). Hasło kampanii to „Mleko, które dzieci piją duszkiem", do którego nawiązuje postać Mlecznego Duszka pojawiająca się w reklamach prasowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Cała linia Nestlé Junior, w tym także nowe mleka o smaku waniliowym i z miodem będą wspierane kampanią prasową do końca 2010 roku.
W materiałach reklamowych pojawia się logo programu Zdrowy Start w Przyszłość, spinającego wszystkie marki Nestlé Nutrition w ramach jednego programu edukacyjnego dla rodziców i lekarzy, który ma pomóc we właściwym karmieniu dzieci oraz kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.
(Maja Święcka)
tagi: Nestle ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...