Nowości

Mleko, które dzieci piją duszkiem

Piątek, 30 lipca 2010
Na rynku dostępne są dwa nowe warianty mleka modyfikowanego dla dzieci powyżej 1. roku życia - Nestlé Junior o smaku waniliowym i z miodem. Oba smaki mają nowe receptury - zostały wzbogacone w probiotyki Bifidus BL, dlatego pomagają wspierać naturalną odporność maluchów. Dodatkowo dzięki ciekawym smakom urozmaicają dietę dzieci, pomagają więc kształtować u nich prawidłowe nawyki żywieniowe.

Jako wsparcie dla całej linii mleka Nestlé Junior, od maja do końca września 2010 r. trwa konkurs pod hasłem Wygraj z Duszkiem. Aby wziąć udział w konkursie należy zarejestrować się na stronie http://www.wygrajzduszkiem.pl/ i zbierać kody kreskowe z opakowań mleka Nestlé Junior zdobywając punkty. Po zgromadzeniu odpowiedniej liczby punktów można poprzez stronę wymienić je na nagrody. Na uczestników konkursu czeka ich ponad 1000. Są to m.in. ubranka i zabawki dla maluchów, a także bony zakupowe do sieci chicco.pl. Konkurs realizuje agencja Ideo. Konkurs promowany jest kampanią reklamowa w Internecie oraz w prasie parentingowej.

Konkurs jest elementem szerokiego wsparcia mleka Nestlé Junior, które obejmuje także kampanię reklamową w prasie parentingowej (Mamo to Ja, Mam Dziecko, Dziecko, Twój Maluszek, Twoje Dziecko i Rodzice). Hasło kampanii to „Mleko, które dzieci piją duszkiem", do którego nawiązuje postać Mlecznego Duszka pojawiająca się w reklamach prasowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Cała linia Nestlé Junior, w tym także nowe mleka o smaku waniliowym i z miodem będą wspierane kampanią prasową do końca 2010 roku.

W materiałach reklamowych pojawia się logo programu Zdrowy Start w Przyszłość, spinającego wszystkie marki Nestlé Nutrition w ramach jednego programu edukacyjnego dla rodziców i lekarzy, który ma pomóc we właściwym karmieniu dzieci oraz kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.

(Maja Święcka)

tagi: Nestle ,