Jako wsparcie dla całej linii mleka Nestlé Junior, od maja do końca września 2010 r. trwa konkurs pod hasłem Wygraj z Duszkiem. Aby wziąć udział w konkursie należy zarejestrować się na stronie http://www.wygrajzduszkiem.pl/ i zbierać kody kreskowe z opakowań mleka Nestlé Junior zdobywając punkty. Po zgromadzeniu odpowiedniej liczby punktów można poprzez stronę wymienić je na nagrody. Na uczestników konkursu czeka ich ponad 1000. Są to m.in. ubranka i zabawki dla maluchów, a także bony zakupowe do sieci chicco.pl. Konkurs realizuje agencja Ideo. Konkurs promowany jest kampanią reklamowa w Internecie oraz w prasie parentingowej.
Konkurs jest elementem szerokiego wsparcia mleka Nestlé Junior, które obejmuje także kampanię reklamową w prasie parentingowej (Mamo to Ja, Mam Dziecko, Dziecko, Twój Maluszek, Twoje Dziecko i Rodzice). Hasło kampanii to „Mleko, które dzieci piją duszkiem", do którego nawiązuje postać Mlecznego Duszka pojawiająca się w reklamach prasowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis, a media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Cała linia Nestlé Junior, w tym także nowe mleka o smaku waniliowym i z miodem będą wspierane kampanią prasową do końca 2010 roku.
W materiałach reklamowych pojawia się logo programu Zdrowy Start w Przyszłość, spinającego wszystkie marki Nestlé Nutrition w ramach jednego programu edukacyjnego dla rodziców i lekarzy, który ma pomóc we właściwym karmieniu dzieci oraz kształtowaniu u nich prawidłowych nawyków żywieniowych.
(Maja Święcka)
tagi: Nestle ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...