Soplica Malinowa i Soplica o smaku orzecha laskowego z pewnością przypadną do gustu osobom lubiącym sięgać po produkty przygotowane na bazie smacznych, znanych owoców. Unikalny przepis wykorzystuje najlepsze polskie orzechy i maliny, które wywołują skojarzenia z wakacyjną beztroską i domowymi specjałami, takimi jak konfitury, ciasta czy soki.
Oba produkty wyróżniają się delikatnym aromatem podkreślającym ich naturalne pochodzenie oraz smakiem świeżych owoców znanym z domowych nalewek.
„Wprowadzenie na rynek Soplicy Malinowej i Soplicy Orzechowej jest odpowiedzią na zwiększającą się wśród polskich konsumentów popularność wódek kolorowych. W ciągu dwóch ostatnich lat sprzedaż produkowanej przez nas Soplicy Wiśniowej wzrosła o 109%, dużo dynamiczniej niż cały rynek wódek smakowych, który wzrósł w tym czasie o 20% stając się bardzo istotnym segmentem całej kategorii." - mówi Karol Krekora - Brand Manager marki Soplica.
Nowe produkty dostępne będą w sklepach na przełomie lipca i sierpnia b.r. w pojemnościach: 100, 200 i 500 ml. Ich wejściu na rynek towarzyszyć będzie kampania POS prowadzona w sklepach w całej Polsce.
INFORMACJA HANDLOWA
(Monika Dawiec)
tagi: Soplica ,
Ponad 8 tys. wystawców ze 110 krajów zajmuje całą...
Rynek mleka szybko się konsoliduje. Zdaniem prezesa Związku...
6 października w Madrycie Jakub Nowak podpisał umowę zakupu...
W tegorocznym raporcie EFL „Pod lupą” 69% właścicieli...
Z badań, przeprowadzonych przez firmę ubezpieczeniową Warta...
Stanowiska polityków wobec regulacji rynku kryptowalut są...
Od 2001 do 2019 roku Polska traciła średnio 6 mld zł rocznie...
Prawnicy ostrzegają, że to rozwiązanie niesie poważne...