Nowości

Reese's wprowadza do Polski kultowe smakołyki z masłem orzechowym

Piątek, 24 stycznia 2025
Reese's, jedna z najbardziej lubianych marek słodyczy na świecie, zwiększa swoją obecność na polskim rynku, który wciąż otwarty jest na innowacyjne produkty i kultowe marki. SRG International, wyłączny dystrybutor The Hershey Company w Polsce i w wybranych krajach w Europie, zapowiada znaczące inwestycje i intensywny rozwój dystrybucji w Polsce.
Dzięki unikalnemu słodko-słonemu smakowi i kultowym kubeczkom z masłem orzechowym, Reese's jest wiodącą na świecie marką słodyczy, która urzeka miłośników czekolady na całym świecie. Teraz marka ma szansę podbić serca polskich konsumentów.

Silna pozycja rynkowa i ambitne plany rozwoju

SRG International działa w Polsce od ponad 2 lat. W tym czasie zbudowała solidne fundamenty dla rozwoju portfolio marek The Hershey Company.

- Polski rynek jest dla nas strategicznym kierunkiem rozwoju w Europie. Widzimy tu ogromny potencjał, szczególnie w średniej-wyższej półce, gdzie konsumenci poszukują produktów wysokiej jakości i są otwarci na światowe marki - mówi Wouter Schepers, Dyrektor Generalny SRG International na Europę.

SRG International posiada w Polsce centrum dystrybucyjne zlokalizowane w Częstochowie, a  ciągu najbliższych 12 miesięcy planuje rozszerzyć swój zespół sprzedaży oraz znacząco zwiększyć nakłady na działania marketingowe.

- Nasz plan zakłada zwiększenie nasze obecności w sieciach handlowych oraz znaczące wzrost nakładów na działania marketingowe. Priorytetem jest ekspansja w sieciach handlu detalicznego oraz rozwój portfolio produktowego, aby sprostać zmieniającym się preferencjom polskich konsumentów - wyjaśnia Schepers.

Szeroka oferta produktowa dla polskiego konsumenta

Polscy konsumenci mogą już znaleźć na półkach sklepowych produkty Reese's i Hershey's. Od klasycznych Reese's Peanut Butter Cups w różnych rozmiarach i smakach – również w białej czekoladzie i mini kubeczkach, po batony Reese's, takie jak Reese's Sticks i Reese's Overload. Oferta obejmuje również produkty marki Hershey's - Cookies 'n' Creme oraz Hershey's Kisses.

Najnowsze produkty z portfolio Reese's i Hershey zostaną zaprezentowane już wkrótce na targach ISM Expo w Kolonii w dniach 2-5 lutego 2025 roku, gdzie odwiedzający będą mogli poznać nowe produkty oraz możliwości współpracy.

Polacy miłośnikami masła orzechowego

Badania* The Hershey Company wykazały, że Polacy należą do jednych z największych miłośników masła orzechowego w Europie. Co więcej, to właśnie w Polsce odnotowano najwyższą chęć zakupu produktów marki Reese's spośród wszystkich europejskich rynków.

- Nasze plany dla Polski są długofalowe. The Hershey Company stale wprowadza innowacyjne produkty, a SRG International dokłada wszelkich starań, by były one łatwo dostępne dla polskich konsumentów. Nasze zaangażowanie w rozwój na polskim rynku ma charakter długofalowy. Będziemy systematycznie rozwijać portfolio produktowe i zwiększać dostępność marki Reese's dla Polaków – dodaje Schepers.



*Źródło: NetQuest, “International Peanut Butter Consumption Study” (Listopad 2023), na zlecenie The Hershey Company.



Źródło: Sfera Group
Fot: mat. prasowe



tagi: Reese's , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,