Handel

Krakowski Kredens z nowym podejściem do oferty biznesowej

Czwartek, 23 stycznia 2025
Marka Krakowski Kredens prezentuje nowe podejście do oferty zestawów upominkowych dla biznesu. Wielkogabarytowe, wiklinowe kosze zastąpiły zgrabne zestawy upominkowe w ekologicznych opakowaniach, które można szybko i bezpiecznie wysłać do odbiorcy w Polsce i zagranicą.
Nowa linia zestawów prezentowych Krakowskiego Kredensu to przykład dostosowania oferty do obecnych czasów i oczekiwań klientów. Jeszcze nie tak dawno zestawy upominkowe oferowane były jedynie w sklepach stacjonarnych. Duże, wiklinowe kosze owinięte w folie nie nadawały się niestety do wysyłki, przez co ich użyteczność i praktyczność była mocno ograniczona.

„Opracowaliśmy nowe podejście dotyczące projektowania zestawów upominkowych, którego nadrzędnym celem było stworzenie bezpiecznych opakowań, łatwych do szybkiej wysyłki kurierskiej. Ważne było dla nas również zachowanie estetyki naszych zestawów prezentowych i nacisk na ekologiczne materiały, z których wykonano opakowania. Nasze zestawy łączą w sobie bogatą historię galicyjskiej kuchni, nowoczesny styl i spersonalizowane opakowania, które w bezpieczny sposób pozwalają wysłać upominek do odbiorcy na całym świecie. Możliwość wygodnej i szybkiej wysyłki takiego zestawu to dziś jedno z najważniejszych oczekiwań naszych klientów.” - mówi Paulina Vieuxmaire, Dyrektor Generalny marki Krakowski Kredens.

Zestawy prezentowe Krakowskiego Kredensu to idealne rozwiązanie dla firm, które pragną wybrać upominki biznesowe, które mają regionalny charakter – łączą w sobie tradycję, smak i najwyższą jakość. Oferowane zestawy można wręczać na różne okazje swoim partnerom lub pracownikom – od podziękowań, po prezenty świąteczne czy jubileuszowe.

Upominki wręczamy rzecz jasna nie tylko partnerom biznesowym, ale przede wszystkim naszym bliskim. Dlatego też w sklepie Krakowskiego Kredensu znajdziemy szeroką ofertę upominków na noworoczne okazje - jak Dzień Babci, Dzień Dziadka czy spotkania karnawałowe. Unikalne, jakościowe kompozycje produktów pełne autentycznych smaków to również świetne prezenty na Walentynki czy Dzień Kobiet.

„Wybierać można spośród asortymentu pełnego tradycyjnych smaków, delikatnych słodkości i akcesoriów, które dodadzą elegancji każdemu podarunkowi. Nasze zestawy prezentowe to nie tylko starannie dobrane specjały najwyższej jakości, ale również wyraz przywiązania do polskiej tradycji i wyjątkowego smaku, który zachwyca od pokoleń. Wzorujemy się na legendarnym, krakowskim Towarzystwie Degustacji i Dobrego Smaku, a jednocześnie stawiamy na nowoczesność styl, praktyczność opakowań i szybką realizację zamówień. Produkty zamówione do południa, wysyłane są do odbiorcy ekspresowo, w ciągu 24 godzin.” – dodaje Paulina Vieuxmaire, Dyrektor Generalny marki Krakowski Kredens.

Kilkadziesiąt zestawów prezentowych Krakowskiego Kredensu pogrupowanych zostało w praktyczne kategorie, które pozwalają dobrać upominek na każdą okazję, dopasować grupę odbiorców oraz szybko wybrać rodzaj zawartości – od słodkości, przez produkty wytrawne, mięsne, kawy, herbaty, miody i wiele innych.

Warto też obserwować kanały social media Krakowskiego Kredensu na Facebooku: Krakowski Kredens oraz Instagramie: krakowski_kredens_oficjalny, aby być na bieżąco z nowościami, inspiracjami kulinarnymi i promocjami.

Krakowski Kredens

Nowa odsłona marki Karkowski Kredens oparta jest na trzech kluczowych elementach: smak, jakość i tradycja. Marka od zawsze za jedno z głównych wyzwań stawia kultywowanie i pielęgnowanie swoich korzeni. Stąd opakowania i branding bezpośrednio nawiązują do znanej już estetyki i formy graficznej - eleganckiej i czytelnej, w której dominują delikatny, naturalny krem oraz kontrastujący z nim mocny, czekoladowy brąz. Charakterystyczne opakowania stanowią doskonały przykład poszukiwania harmonii między formami sprzed ponad 100 lat, a najnowszymi trendami w dziedzinie opakowań.

Dystrybucja produktów marki Krakowski Kredens będzie prowadzona za pośrednictwem sklepu online oraz w formule sprzedażowej B2B. W 2025 roku firma planuje otwarcia sklepów stacjonarnych, pierwszy z nich prawdopodobnie pojawi się już w I połowie przyszłego roku.



Źródło: Krakowski Kredens
Fot: mat. prasowe




tagi: Krakowski Kredens , biznes , ekonomia , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,