Nowy rok – nowa odsłona dobrze znanego i lubianego Tchibo Exclusive!
Czwartek, 23 stycznia 2025
Tchibo Exclusive – kultowa marka obecna w Polsce od ponad 30 lat, odświeża swoją szatę graficzną. Od stycznia na półkach sklepowych zaczęły pojawiać się nowe opakowania wszystkich wariantów tej kawy. Nowy design nie oznacza jednak modyfikacji receptury, dopełnia on jej wyjątkowy charakter.
Historia Tchibo Exclusive na polskim rynku sięga lat 90. Od tego czasu marka ta towarzyszy Polakom i jest nagradzana w konkursach branżowych i konsumenckich. Przyszedł czas na nadanie jej opakowaniom nowoczesnego akcentu – Marka Exclusive przez wiele lat się nie zmieniała, dlatego ta metamorfoza jest dla nas szczególnie istotna. Projekt nowej oprawy graficznej to wynik wieloetapowej, kilkumiesięcznej pracy międzynarodowego zespołu. Jednym z etapów były badania konsumenckie, które potwierdziły, że Tchibo Exclusive w odświeżonej formie w percepcji odbiorców oddaje współczesny charakter marki – mówi Patrycja Wojtczyk, Brand Manager w Tchibo Warszawa. – Nowy design zdobył uznanie nie tylko dotychczasowych miłośników Tchibo, ale i okazał się zachęcający dla nowych kawoszy. Teraz produkty z portfolio marki jeszcze mocniej wyróżniają się na kawowej półce, wykorzystując charakterystyczne dla całego Tchibo elementy wizualne – dodaje.
Tradycyjna jakość w nowoczesnym wydaniu
Co się zmieniło? Tchibo Exclusive w nowym wydaniu zachwyca eleganckim, matowym wykończeniem. Z przodu opakowania pojawiło się minimalistyczne ziarno, zaś z tyłu dyskretny logotyp Tchibo, którego kawowa tradycja sięga 1949 roku. Dodatkowo, na froncie wyeksponowano informacje mówiące o profilu smakowym danego wariantu, podkreślono również widoczność symbolu intensywności mieszanki.
Za projekt odpowiada niemieckie Studio Grau, a zmiany zostaną wprowadzone na wszystkich rynkach, na których dostępny jest produkt.
Nowe opakowania Tchibo Exclusive już zaczęły pojawiać się na sklepowych półkach. Będą one sukcesywnie zastępować kawy z poprzednią szatą graficzną, które będą dostępne w sprzedaży do czasy wyprzedania się asortymentu.
Rząd pracuje nad ustawą usprawniającą sprawy kredytobiorców...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.