Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Do Info Punktu na Placu pod Zegarem wpłynęło ponad 100 zgłoszeń, spośród których decyzją jury zwyciężyła nazwa: BON-Borek (dla autobusu jeżdżącego z i do Borku Fałęckiego) i BON-Matek (dla autobusu jeżdżącego z i do Ronda A. Matecznego).
Autorką nazw i zarazem zwyciężczynią konkursu jest Pani Maria Czerwińska z Krakowa. W nagrodę otrzymała bony Bonarka City Center o łącznej wartości 1 000 PLN.
Konkurs na nazwę dla autobusów trwał od 15 czerwca do 15 lipca 2010. Był dodatkową atrakcją, jaka towarzyszyła wprowadzeniu linii autobusowych na trasie Rondo A. Matecznego - Bonarka i Borek Fałęcki - Bonarka.
(Monika Dawiec)
tagi: Bonarka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...