Recepturę galaretek wzbogacono o naturalny sok owocowy. W zależności od smaku, do galaretki dodano sok: z czarnej porzeczki, pomarańczowy, z cytryny lub wiśniowy.
Dotychczasowe opakowania galaretek Mella zastąpiły nowe, jednoczęściowe kartoniki w kształcie kwadratu. Grafika opakowania zyskała świeży, bardziej owocowy wygląd, dzięki wprowadzeniu dynamicznych zdjęć, podkreślających walory produktu. Zmodyfikowano też formę ekspozycji - każdą galaretkę umieszczono w oddzielnym gnieździe wypraski.
Galaretka Mella dołączyła do grupy bezglutenowych produktów Jutrzenki Colian. Na jej opakowaniu, oprócz symbolu przekreślonego kłosa, pojawił się piktogram informujący o wartości GDA (wskazanego dziennego spożycia) jednej porcji produktu.
Dokonane zmiany mają na celu zwiększenie wartości sprzedaży oraz wdrożenie do komunikacji nowego, owocowego konceptu. Mella jest liderem segmentu galaretek w czekoladzie, posiada ponad połowę udziałów w rynku.
Producent: Jutrzenka Colian
Cena, gramatura:
Mella o smaku pomarańczowym 190 g; cena: 5,50 zł.
Mella o smaku wiśniowym 190 g; cena: 5,50 zł.
Mella o smaku cytrynowym 190 g; cena: 5,50 zł.
Mella o smaku czarnej porzeczki 190 g; cena: 5,50 zł.
(Maja Święcka)
tagi: Jutrzenka ,
ZPPM podsumowuje osiągnięcia dla rolnictwa i sektora...
Od 12 czerwca Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego...
W maju br. liczba wizyt wzrosła rok do roku w każdym badanym...
Problemem są też niejasne ich interpretacje...
Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...