– Atmosfera Finału WOŚP, tworzona od ponad 30 lat, doskonale oddaje energię i radość, którą chcemy dzielić z naszymi konsumentami. Dlatego jesteśmy dumni, że już po raz czwarty możemy być jednym ze sponsorów wydarzenia i razem z Fundacją WOŚP pisać kolejny rozdział tej pięknej historii. Jesteśmy przekonani, że pozytywne emocje i czerpanie z życia garściami są siłami napędowymi działania. Właśnie z takim przekazem chcemy trafić do naszych konsumentów – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.
Współpraca Crunchips oraz Fundacji WOŚP zaowocowała stworzeniem Edycji Limitowanych Crunchips w opakowaniach zaprojektowanych przez Jurka Owsiaka. Konsumenci już teraz mogą znaleźć na sklepowych półkach dwa nowe smaki limitowane. Crunchips X-cut Sour Cream & Onion oraz Crunchips Spicy Chicken Wings to intensywne, wyraziste propozycje dla fanów chrupiących przyjemności.
– W Crunchips chcemy dostarczać naszym konsumentom pyszne przekąski przy jednoczesnym braniu odpowiedzialności. Wierzymy, że poprzez współpracę z Fundacją WOŚP, wprowadzenie Edycji Limitowanej oraz różnorodne inicjatywy, które realizujemy, zachęcamy konsumentów do aktywnego uczestnictwa w niesieniu pomocy – dodaje Karolina Zaborowska.
Design opakowań autorstwa Jurka Owsiaka łączy imprezowy charakter chipsów Crunchips z radością niesienia pomocy. Na przodzie paczki znajduje się charakterystyczne serduszko Fundacji WOŚP. Ponadto zgodnie ze strategią zrównoważonego rozwoju Lorenz opakowania edycji limitowanych zostały wyprodukowane z cieńszej folii, co pozwoliło na redukcję plastiku.
Całość działań związanych z nową Edycją Limitowaną oraz współpracą Crunchips z Fundacją WOŚP będzie promowana ogólnopolską kampanią marketingową.
33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie się już 26 stycznia 2025 roku. W tym roku motywem przewodnim wydarzenia jest bezpieczeństwo i zdrowie dzieci. Zebrane środki zostaną przeznaczone na onkologię i hematologię dziecięcą.
Więcej o marce:
Crunchips | Lorenz Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe