W nowej odsłonie LION ma jeszcze lepszy smak i dużą ilość wspaniale ciągnącego się karmelu. A to wszystko zamknięte w nowoczesnym opakowaniu, którego nie można przeoczyć. Odświeżona i przyciągająca wzrok grafika oraz nowe logo sprawiają, że trudno mu się oprzeć.
Swoje odmienione oblicze przedstawiają wszystkie warianty batona LION - tradycyjny LION Standard, mocno orzechowy LION Peanut, LION White oraz podwójny LION 2PACK. Nowe opakowania przyciągają wzrok, a ulepszony smak świetnie się sprawdza, kiedy ma się ochotę na coś słodkiego.
Baton LION to jedna z ulubionych przekąsek Polaków. Na rynku batonów zajmuje drugą pozycję pod względem liczby sprzedanych sztuk (źródło: AC Nielsen kwiecień 2009 - marzec 2010). Jego miłośnicy uwielbiają chrupiącą różnorodność składników i niepowtarzalny smak, a także dużą porcję przyjemności, jaką daje każdy gryz.
Na opakowaniu nowego batona LION jest umieszczony KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé, w którym znajdują się informacje o wartościach odżywczych produktu oraz pole zachęcające do kontaktu z Nestlé Serwis Konsumenta. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA.
(Monika Dawiec)
tagi: Nestlé ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...