Nowości

Nowy LION

Czwartek, 22 lipca 2010
Zupełnie odmieniony LION to lepszy smak i unowocześnione opakowanie. Nowa grafika i logo przyciągają wzrok i zachęcają do zakupu.

W nowej odsłonie LION ma jeszcze lepszy smak i dużą ilość wspaniale ciągnącego się karmelu. A to wszystko zamknięte w nowoczesnym opakowaniu, którego nie można przeoczyć. Odświeżona i przyciągająca wzrok grafika oraz nowe logo sprawiają, że trudno mu się oprzeć.

Swoje odmienione oblicze przedstawiają wszystkie warianty batona LION - tradycyjny LION Standard, mocno orzechowy LION Peanut, LION White oraz podwójny LION 2PACK. Nowe opakowania przyciągają wzrok, a ulepszony smak świetnie się sprawdza, kiedy ma się ochotę na coś słodkiego.

Baton LION to jedna z ulubionych przekąsek Polaków. Na rynku batonów zajmuje drugą pozycję pod względem liczby sprzedanych sztuk (źródło: AC Nielsen kwiecień 2009 - marzec 2010). Jego miłośnicy uwielbiają chrupiącą różnorodność składników i niepowtarzalny smak, a także dużą porcję przyjemności, jaką daje każdy gryz.

Na opakowaniu nowego batona LION jest umieszczony KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé, w którym znajdują się informacje o wartościach odżywczych produktu oraz pole zachęcające do kontaktu z Nestlé Serwis Konsumenta. Na froncie opakowań znajduje się także wskaźnik GDA.

(Monika Dawiec)

tagi: Nestlé ,