Aby otrzymać nagrodę, należy zebrać 20 kapsli z butelek Specjal i przesłać pod wskazany adres wraz z kuponem, który znajduje się na kontretykiecie butelki. Akcja trwa do 30 września 2010 roku.
Promocji towarzyszy intensywna kampania komunikacyjna w Płn-Wsch części kraju, gdzie Specjal ma największy udział w rynku, z wykorzystaniem billbordów, lokalnej prasy i rozgłośni radiowych. Kampania geotargetowa na głównych portalach internetowych i akcje specjalne w wyszukiwarkach zapewnią komunikację promocji przez Internet. Dodatkowym wsparciem będą bezadresowe przesyłki kierowane do mieszkańców miejscowości znajdujących się w obszarze home-marketu Specjal. Akcja „Twój Imienny Kufel" będzie również stale komunikowana w punktach sprzedaży detalicznej.
Kreacje materiałów promocyjnych przygotowała agencja Just, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD Macroscope.
(Maja Święcka)
tagi: Grupa Żywiec ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...