Według organizatorów targów – wystawcy zaprezentowali ponad 180 000 pozycji asortymentowych z kategorii żywności i napojów, wśród których prym wiodły wyroby czekoladowe, sery, oliwy, herbaty, przyprawy, a także tysiące produktów naturalnych i ekologicznych. Targi skierowane były głównie do kupców z całego świata, których liczba w tym roku przekroczyła 24 000.
Stoiska wystawców zlokalizowane były na dwóch poziomach. Już przy samym wejściu do hali dało się zauważyć, że prym wiodły duże, narodowe stoiska opatrzone nazwą państwa, barwami oraz elementami związanymi z danym krajem, bądź regionem.
tagi: Fancy Food Show , Jacob K. Javits Convention Center , Nowy Jork , targi , wystawcy , FMCG ,
Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in...
Inwestycja w nowy format “300” ma przyspieszyć ekspansję...
Według analizy blisko 77 tys. cen, w styczniu br. w sklepach...
Eksperci z Ari10 uważają, że jesteśmy wciąż przed falą...
Według najnowszych danych Ministerstwa Finansów, od stycznia...
Rosną inwestycje polskich firm w Hiszpanii i hiszpańskich w...
UE zapowiada reakcję, ale wciąż nie wypracowała wspólnej...
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...