Restauracje Wendy's to atrakcyjna propozycja dla doświadczonych franczyzobiorców w Polsce, co potwierdzają też dane:
- Polski rynek burgerów wzrósł do ponad 40% względem całkowitej sprzedaży w restauracjach szybkiej obsługi1.
- Sprzedaż burgerów w sieciach typu QSR ma wzrosnąć o 65% w ciągu najbliższych pięciu lat, co znacznie zwiększy potencjał do rozwoju, szczególnie w kontekście oferty burgerów Wendy's 2.
- Wendy's cieszy się dużą rozpoznawalnością wśród klientów – ponad 50% konsumentów z Polski deklaruje, że zna markę 3.
- 74% klientów z Polski rozważyłoby wizytę w restauracjach Wendy's 4.
- Polscy konsumenci cenią sobie smaczne, wysokiej jakości jedzenie, które jest przygotowywane na zamówienie – wszystko to zgodnie z zasadami, które od samego początku towarzyszą marce Wendy's5.
Założona 55 lat temu, Wendy's jest obecnie jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek restauracyjnych na świecie. To co ją wyróżnia na tle konkurencji, to ciągłe zaangażowanie w serwowanie świeżego jedzenia, a także wysokiej jakości doświadczenie takie jak przyjazna obsługa klienta i wyjątkowa gościnność.
"Bardzo cieszymy się z możliwości serwowania naszego świeżego, pysznego jedzenia fanom Wendy's w Polsce. Chcemy wykorzystać nasz sukces w Wielkiej Brytanii i dlatego już nie możemy się doczekać, kiedy nasze kwadratowe hamburgery, frytki Hot & Crispy i deser Frosty® trafią w ręce polskich konsumentów za sprawą naszych nowych partnerów franczyzowych" - mówi Michael Clarke, dyrektor zarządzający Wendy's Europe.
Wendy's obecnie poszukuje franczyzobiorców z bogatym doświadczeniem operacyjnym, lokalną wiedzą i udokumentowanymi sukcesami w szybkim rozwoju marek. Franczyzobiorcy dołączający do zespołu Wendy's w Polsce będą mogli w pełni wykorzystać siłę i rozpoznawalność marki, aby szybko przyciągnąć klientów. Partnerzy franczyzowi mogą liczyć na wsparcie Wendy's już od pierwszego dnia i korzystać ze sprawdzonego modelu biznesowego, najlepszych szkoleń i narzędzi. Firma zainwestowała znaczące środki w lokalne zasoby, aby wesprzeć rozwój marki w Europie, m.in. w odpowiedni łańcuch dostaw czy regionalne zespoły operacyjne oraz pozyskując światowej klasy partnerów marketingowych i kreatywnych.
"Współpraca z partnerami biznesowymi, którzy podzielają nasze wartości i wykazują się zaangażowaniem w dostarczanie produktów najwyższej jakości, zapewnianie doskonałej obsługi klienta oraz aktywne uczestnictwo w społeczności, jest dla mnie źródłem ogromnej satysfakcji. Marka Wendy's spotkała się z niezwykle pozytywnym odbiorem wśród brytyjskich klientów, co nie powinno dziwić, biorąc pod uwagę kombinację świeżych i smakowitych posiłków, sprawnej i przyjaznej obsługi oraz konkurencyjnych cen" - dodaje franczyzobiorca George Papadamou, dyrektor Square Burgers Ltd w Wielkiej Brytanii.
Nowi partnerzy franczyzowi w Polsce będą mieli wyjątkową okazję, aby jako pierwsi zaprezentować polskim konsumentom innowacyjne menu Wendy's, wykorzystując do tego nowoczesne projekty restauracji Global Next Gen, które dedykowane są erze cyfrowej.
W Polsce za rekrutację nowych franczyzobiorców i partnerów biznesowych Wendy's odpowiada firma
PROFIT system. Aby dowiedzieć się więcej o franczyzie Wendy's wystarczy odwiedzić
stronę internetową.
To, co wyróżnia Wendy's, to jakość i świeżość produktów. Wendy's jest najbardziej znane ze swoich kwadratowych hamburgerów przygotowywanych na zamówienie, ale też z kanapek z kurczakiem, frytek Hot & Crispy, czy bekonu wędzonego drewnem jabłoni, który jest świeżo przygotowywany w restauracji każdego dnia, oraz słynnego deseru Frosty. Wszystkie pozycje w menu są przygotowywane na zamówienie i można je dowolnie modyfikować, a składniki są pozyskiwane lokalnie. Sałatki są codzienne przygotowywane ze świeżych, ręcznie krojonych warzyw, natomiast hamburgery zawsze są serwowane gorące, prosto z grilla.
1, 2 Na podstawie danych Euromonitor International
3, 4, 5 Na podstawie "Wendy’s New Market Findings”, KPMG, sierpień 2024
Źródło: Burson
Fot: mat. prasowe