„Realizując działania promujące odpowiedzialne spożywanie alkoholu nie zapominamy również o największym rockowym festiwalu - Przystanku Woodstock" - mówi Paweł Kwiatkowski - rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej. „W tym roku po raz pierwszy zostanie zorganizowane specjalne stanowisko do pobierania aplikacji pozwalającej sprawdzać promile w swoim telefonie komórkowym"- dodaje.
Kompania tradycyjnie prowadzi również szkolenia dla sprzedawców piwa podczas Festiwalu oraz przygotowuje materiały edukacyjne, zwracające uwagę na problem picia alkoholu przez nieletnich. Dzięki tym działaniom udało się osiągnąć znakomity efekt.
„Podchodzenie do roll-baru, by kupić piwo z wyciągniętym dowodem osobistym to na Woodstocku standard" - mówią stali bywalcy festiwalu.
Sprzedawcy podczas szkolenia prowadzonego przez doświadczonych trenerów, poznają sztuczki stosowane przez małolatów, próbujących kupić alkohol oraz wiele przydatnych technik w jaki sposób odmówić sprzedaży alkoholu osobom nieletnim.
„Zależy nam na tym, by młodzież potrafiła cieszyć się swoim towarzystwem, dobrą muzyką, zabawą, jednak piwo rezerwujemy wyłącznie dla osób pełnoletnich. Chcemy, by młodzież nie sięgała po alkohol i nie otrzymywała pomocy dorosłych w nabywaniu piwa, a jednocześnie, aby młodzi ludzie nie narażali się na negatywne skutki nadmiernego lub nieodpowiedzialnego picia alkoholu" - wyjaśnia Paweł Kwiatkowski.
Kompania Piwowarska pamięta również o stałej edukacji kierowców przyjeżdżających na Przystanek Woodstock. Specjalnie dla nich przygotowane zostały naklejki z hasłami: „Nie prowadź po alkoholu. Wróć bezpiecznie do domu. Sprawdź promile".
Poza tym uczestnicy festiwalu na miejscu będą mieli okazję za darmo pobrać aplikację programu „Sprawdź promile", dzięki której będą mogli korzystać ze swego telefonu komórkowego jak z podręcznego alkomatu.
Szczegóły programu można znaleźć na stronie www.sprawdzpromile.pl. Na tym jednak nie kończą się działania edukacyjne dla kierowców. Każda puszka Lecha z limitowanej serii przygotowanej specjalnie na Woodstock jest opatrzona hasłem: „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu", co jest kontynuacją zobowiązań uzgodnionych z przedstawicielami największych producentów piwa w Polsce.
(Monika Dawiec)
tagi: Kompania Piwowarska ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...