Nowości

fritz-kola mischmasch: nowy wygląd, nowy smak

Środa, 02 października 2024
Najbardziej soczysta kola wszech czasów w nowej orzeźwiającej wersji.
Kola lubi świeżo wyciskane — to prawdopodobnie najlepszy opis nowego mischmaschu od fritz-koli, który od niedawna jest dostępny w Polsce. Mischmasch w nowym wydaniu ma jeszcze bardziej intensywny smak koli1 i wyjątkowo wysoką, bo aż 8% zawartość owoców. W ramach metamorfozy klasyczny niebieski kolor etykiety zamienił się w fioletowy z żółtymi i pomarańczowymi akcentami. Nowy projekt świetnie, szczególnie jesienią, przywołuje wakacyjny nastrój.

fritz-kola mischmasch odpowiada na rosnące zapotrzebowanie

Najlepszy miks koli zmienił się nie tylko na zewnątrz. Nowy mischmasch ma także odpowiednie walory wewnętrzne – w szklanej butelce zwrotnej czekają wyjątkowe doznania smakowe. Intensywny smak koli łączy się z owocowymi nutami soku z pomarańczy, cytryny i mandarynki. fritz-kola mischmasch zawiera dwa razy więcej owoców cytrusowych niż napoje konkurencji, zachwycając zarówno nos, jak i język. Najbardziej soczysta fritz-kola w historii jest również wegańska i bezglutenowa.

Nowy wygląd i smak fritz-kola mischmasch są dostępne w pojemnościach 0,33 i 0,2 litra.


fritz-kola to firma założona w 2002 roku przez dwóch studentów w Hamburgu. Pierwsza kola została wprowadzona na rynek w 2003 roku, a następnie pojawiły się liczne lemoniady i spritzery na bazie soków. Od samego początku fritz-kola z troski o środowisko naturalne używa zwrotnych szklanych butelek i stale rozwija zdecentralizowany i zorientowany na konsumentów system rozlewczy. Ponadto firma angażuje się w wiele projektów na rzecz zrównoważonego rozwoju, takich jak inicjatywa "Każda butelka pomaga" (Every Bottle Helps), ruch "Pij z szkła" (Drink from Glass) oraz inne działania proekologiczne. Obecnie Dyrektorami Zarządzającymi firmy są Mirco Wolf Wiegert i Florian Weins.

Mischmasch_fritz_kola_grafika_1.jpg



1  Źródło: döhler, mischmasch consumer liquid test, marzec 2024





tagi: fritz-kola mischmasch , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,