Nowości

Stokson wprowadza na rynek nową przekąskę pod marką MEatVEGE

Wtorek, 01 października 2024
W Światowy Dzień Wegetarianizmu firma Stokson zaprezentowała zupełnie nową linię produktów roślinnych pod marką MEatVEGE. Nowe, słone przekąski z nadzieniem a’la bolognese są dostępne w sklepach sieci Żabka. Produkt jest efektem trwającej współpracy firm Stokson i Nestlé.
Przekąska a’la Bolognese od MEatVEGE, to pełnowartościowy produkt smakujący jak prawdziwe bolognese, ale w nowoczesnym, 100% roślinnym wydaniu. Nowy przysmak wyróżnia specjalnie opracowane nadzienie od Garden Gourmet, będące roślinną alternatywą dla naturalnego mięsa wykorzystywanego w tradycyjnym bolognese. Przekąska a’la Bolognese to propozycja dla miłośników diety wegetariańskiej oraz wszystkich osób, które nie chcą rezygnować z ulubionego smaku mięsa.

Marka MEatVEGE odpowiada na potrzeby świadomych konsumentów, otwartych na nowoczesne produkty – zarówno z ciekawości, jak i w ramach poszukiwania alternatywy dla dotychczasowych, mięsnych wyborów. To brand dla wszystkich, którzy  zwracają szczególną uwagę na kwestie związane z troską o zwierzęta i planetę, ale nie chcą rezygnować z ulubionych smaków i szukają produktów łączących tradycję z nowoczesnym, roślinnym składem – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.

Nowy produkt to nie tylko smaczna, roślinna alternatywa dla tradycyjnych mięsnych przekąsek, ale również pełnowartościowy posiłek, który można spożyć o dowolnej porze dnia. Każdy produkt jest zapakowany w wygodną saszetkę, dzięki czemu łatwo można go zjeść nawet będąc w drodze do pracy, czy spiesząc się na spotkanie ze znajomymi. Jest dostępny zarówno w wersji na ciepło, jak i na zimno.

Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania promocyjna, która obejmuje m.in. współpracę z influencerami i wysyłkę PR boxów. Za planowanie kampanii i obsługę PR odpowiedzialna jest wrocławska agencja GetHero.

Przekąska MEatVEGE a’la Bolognese to kolejny produkt stworzony dzięki trwającej współpracy firm Stokson i Nestlé. Wcześniej firmy wspólnie wprowadziły na rynek m.in. oficjalnego Donuta Made with Kit Kat.



Źródło: GetHero
Fot: mat. prasowe



tagi: Stokson , MEatVEGE , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,