Stokson wprowadza na rynek nową przekąskę pod marką MEatVEGE
Wtorek, 01 października 2024
W Światowy Dzień Wegetarianizmu firma Stokson zaprezentowała zupełnie nową linię produktów roślinnych pod marką MEatVEGE. Nowe, słone przekąski z nadzieniem a’la bolognese są dostępne w sklepach sieci Żabka. Produkt jest efektem trwającej współpracy firm Stokson i Nestlé.
Przekąska a’la Bolognese od MEatVEGE, to pełnowartościowy produkt smakujący jak prawdziwe bolognese, ale w nowoczesnym, 100% roślinnym wydaniu. Nowy przysmak wyróżnia specjalnie opracowane nadzienie od Garden Gourmet, będące roślinną alternatywą dla naturalnego mięsa wykorzystywanego w tradycyjnym bolognese. Przekąska a’la Bolognese to propozycja dla miłośników diety wegetariańskiej oraz wszystkich osób, które nie chcą rezygnować z ulubionego smaku mięsa.
Marka MEatVEGE odpowiada na potrzeby świadomych konsumentów, otwartych na nowoczesne produkty – zarówno z ciekawości, jak i w ramach poszukiwania alternatywy dla dotychczasowych, mięsnych wyborów. To brand dla wszystkich, którzy zwracają szczególną uwagę na kwestie związane z troską o zwierzęta i planetę, ale nie chcą rezygnować z ulubionych smaków i szukają produktów łączących tradycję z nowoczesnym, roślinnym składem – mówi Konrad Wiktor, Marketing Manager w firmie Stokson.
Nowy produkt to nie tylko smaczna, roślinna alternatywa dla tradycyjnych mięsnych przekąsek, ale również pełnowartościowy posiłek, który można spożyć o dowolnej porze dnia. Każdy produkt jest zapakowany w wygodną saszetkę, dzięki czemu łatwo można go zjeść nawet będąc w drodze do pracy, czy spiesząc się na spotkanie ze znajomymi. Jest dostępny zarówno w wersji na ciepło, jak i na zimno.
Wprowadzeniu produktu na rynek towarzyszy kampania promocyjna, która obejmuje m.in. współpracę z influencerami i wysyłkę PR boxów. Za planowanie kampanii i obsługę PR odpowiedzialna jest wrocławska agencja GetHero.
Przekąska MEatVEGE a’la Bolognese to kolejny produkt stworzony dzięki trwającej współpracy firm Stokson i Nestlé. Wcześniej firmy wspólnie wprowadziły na rynek m.in. oficjalnego Donuta Made with Kit Kat.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.