Bonarka World Cup były profesjonalnymi rozgrywkami piłkarskimi dla dzieci i młodzieży w dwóch grupach wiekowych (2 - 4 klasa oraz 5 - 6 klasa), organizowanymi we współpracy z Com Com ZONE.
Według Macieja Malskiego dyrektora Centrum Rozwoju Com-Com Zone, zarządzanego przez Stowarzyszenie U Siemachy, organizatora imprezy, ta prospołeczna akcja miała naprawdę duży odzew lokalny. „Fajny pomysł, ciekawe miejsce oraz formuła wzbudziły spore zainteresowanie i lawinowo pojawiające się pytania: kiedy będzie kolejna taka akcja" - mówi Malski. - „Udostępnienie powierzchni na cały miesiąc w okresie lata oraz wszelkie działania nagłaśniające wydarzenie zmobilizowały rzesze dzieciaków i ich rodziny z całego miasta, by móc w aktywny i bardzo atrakcyjny sposób spędzić czerwcowe i lipcowe popołudnia. Oby więcej takich imprez!"
Bonarka Word Cup to ciekawy przykład współpracy galerii handlowej - Bonarka City Center, z placówką sportowo - wychowawczą, jaką jest Centrum Rozwoju Com-Com Zone, zarządzane przez Stowarzyszenie U Siemachy. Podejmowanie tego typu działań buduje wartość przedsiębiorstwa w długofalowym znaczeniu i pozwala mu się dynamicznie rozwijać. Dodatkowo zdobywa przez to większe zaufanie interesariuszy, dbając o relacje z obecnymi klientami, pozyskując nowych, a tym samym umacniając swój kapitał społeczny.
W rozgrywkach wzięły udział 64 drużyny reprezentujące kraje z całego świata, w specjalnie na te okazję przygotowanych strojach sportowych. Grało 260 zawodników, z czego 10% stanowiły dziewczynki. Mecze odbywały się w dwóch kategoriach wiekowych. Absolutnym mistrzem strzelców okazała się Holandia, która podczas meczu z Danią strzeliła aż 86 bramek! Zwycięstwo w Turnieju przypadło ostatecznie Anglii (klasy 2 - 4)
i Hondurasowi (klasy 5 - 6). Zwycięskie drużyny strzeliły w finale 66 goli, a łącznie - w trakcie całego Turnieju - padły 4 803 bramki.
Te liczby wskazują, jak dużym zainteresowaniem może cieszyć się tego rodzaju przedsięwzięcie. Chętnych do wzięcia udziału w meczach było więcej, niż przewidywał regulamin, a ilość osób kibicująca swoim faworytom przeszła najśmielsze oczekiwania.
Rozgrywki odbywały się na specjalnie stworzonym dla tych celów boisku, znajdującym się w pasażu Pod Zegarem, tuż przy hipermarkecie Auchan. Nad poprawnością rozgrywek opiekę sprawował profesjonalny sędzia piłkarski z Małopolskiego Okręgowego Związku Piłki Nożnej. Umiejętności młodych sportowców, wielkie emocje, radość, łzy, wręczenie pucharów i medali, a do tego dopisująca publiczność z całego Krakowa sprawiły, że małe boisko w Bonarce, dzięki fantastycznej atmosferze, urosło do rangi stadionu w Johanessburgu.
Zwycięzcy w nagrodę otrzymali Ipody, gry komputerowe, książki, płyty z muzyką oraz gadżety ufundowane przez Empik, iSpot, Fielmann oraz EA Sports.
Dodatkowymi atrakcjami podczas finału były: konkursy z nagrodami, magiczne show grupy Zina, która na swoim koncie ma wspólne wystąpienia z Zinedine Zidanem oraz interaktywny pokaz cheerleaderek, zachęcających Klientów do zatrzymania się przy boisku i spróbowania wykonania jednej z ich freestylowych sztuczek.
Dla fanów meczów, chcących na żywo obejrzeć relacje z boiska w RPA, w strefie gastronomicznej w ogródku Coca-Coli, ustawione zostały dwie plazmy, które w przyjaznych warunkach pozwalały oddać się piłkarskim emocjom. Natomiast dla pań, które nie interesują się footballem, najemcy kosmetyczni przygotowali specjalne oferty (zniżki, promocje, rabaty, zabiegi upiększające), które w okresie transmisji meczów cieszyły się dużą popularnością.
(Maja Święcka)
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...