Oranżada YOO! to produkt innowacyjny, który jest kontynuacją rozwoju kluczowej kategorii w portfolio marki - kultowej Oranżady. Nowy napój powstał we współpracy z dziećmi, m.in. na podstawie badań przeprowadzonych przez firmę Millward Brown SMG/KRC i danych wynikających z raportu „ ARC Rynek i Opinia". To właśnie młodzi konsumenci zdecydowali o młodzieżowej i przystępnej dla nich nazwie YOO! oraz o grafice i kolorystyce puszki nowego napoju.
Nowy produkt z racji tego, że jest skierowany do młodych osób nie zawiera sztucznych barwników, ani słodzików. W jego składzie nie znajdziemy także konserwantów. Oranżada YOO! wzbogacona jest dodatkowo witaminami niezbędnymi do prawidłowego rozwoju i funkcjonowania młodego organizmu.
Cena nowego produktu dostosowana jest do przeciętnego, dziennego kieszonkowego, jakie otrzymuje dziecko. Na sklepowej półce nie powinna przekroczyć 2 zł.
Nowa Oranżada YOO! w puszce to dowód na dynamicznie rozwijającą się kategorię oraz rozszerzenie produktu o nowe, młodsze grupy konsumentów. Teraz dzieci i młodzież będą mogły poznać smak kultowej Oranżady, którą kiedyś pili ich rodzice.
Produkt: Oranżada YOO! (puszka)
Pojemność: 250 ml
Cena: ok. 2,00 zł
(Maja Święcka)
tagi: Hellena ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...