Produkty Princes są już znane konsumentom w Polsce oraz w innych krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Otwarcie nowego biura ma zapewnić wsparcie dla wszechstronnych planów rozwoju grupy.
„Celem Princes jest rozwój rynków sprzedaży detalicznej i hurtowej oraz produkcji żywności w kontynentalnej Europie. Naszą strategią jest wzrost poprzez wspólne przedsięwzięcia z lokalnymi partnerami, ale nie wykluczamy także realizacji przejęć wybranych rynkowych graczy. Princes Polska zapewnia nam silne wsparcie w regionie i będzie ściśle współpracować z naszymi europejskimi klientami" - zapewnia Ken Critchley, Dyrektor Zarządzający Princes Limited.
Przedstawicielstwo grupy Princes w Polsce będzie bezpośrednio podlegać Princes BV, europejskiej centrali grupy w Rotterdamie, założonej w 1964 r.
O Princes
Princes Limited jest czołową grupą branży spożywczej, w której portfolio znajdują się takie wiodące marki jak: Napolina (żywność włoska), Vier Diamanten (ryby w puszce), Crisp 'n Dry (oleje), Shippam's (tłuszcze stołowe), Jucee (napoje i syropy owocowe), Aqua-Pura (naturalna woda mineralna), a także marka Princes, której zaufały już całe pokolenia rodzin w Wielkiej Brytanii. Główne grupy produktów firmy obejmują: ryby, mięso, owoce i warzywa w puszce, oleje i oliwę z oliwek, składniki do kanapek, makarony, sosy i gotowe posiłki. Z kolei w kategorii napojów znajdują się: woda mineralna, soki owocowe, syropy oraz napoje gazowane. Princes stanowi własność Mitsubishi Corporation - największej japońskiej firmy wielobranżowej posiadającej ponad 200 oddziałów w około 80 krajach na całym świecie.
(Maja Święcka)
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...