W ramach projektu finansowane będą działania promocyjne, public relations oraz kampanie reklamowe, skupione na promowaniu takich zalet unijnych produktów, jak ich wysoka jakość, dotrzymywanie standardów higieny, bezpieczeństwa, znakowania, ochrony zwierząt czy procesów przyjaznej środowisku produkcji.
Przedsięwzięcia te mogą obejmować udział w targach i wydarzeniach branżowych, kampaniach informacyjnych o unijnym systemie jakości, znakowania i ekologicznej gospodarki rolnej.
Unia Europejska finansuje do 50% kosztów poniesionych na wymienione działania, reszta środków pochodzić ma z budżetów zgłaszających program organizacji i państw członkowskich.
(Monika Dawiec)
tagi: PQS ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...