Odpowiedź na trendy rynkowe
Dostępne już w sprzedaży batony proteinowe są wolne od konserwantów, sztucznych barwników i GMO, co sprawia, że są odpowiednim wyborem podczas dbania o zdrowy styl życia. Nowoczesna kategoria produktów to odpowiedź firmy na rosnące zapotrzebowanie na funkcjonalną żywność, której jakość idzie w parze z jej wartościami odżywczymi, jak również smakowymi. Produkty zostały opracowane na podstawie szczegółowych badań konsumenckich, które zatwierdziły ich wysoką jakość i atrakcyjność. Testy sensoryczne wykazały, że wariant Purella Protein Waniliowa Stracciatella uzyskał wyższą ocenę smaku niż wiodący proteinowy baton waniliowy na rynku. Konsumenci docenili złożony profil smakowy oraz przyjemność płynącą z jedzenia, co przełożyło się na 88% pozytywnych ocen*. Wejście na rynek batonów proteinowych to dla nas naturalna ewolucja. Naszym celem jest zapewnianie produktów, które nie tylko smakują, ale również dostarczają dobrą energię naszym konsumentom – komentuje Klaudia Szymańczyk, Brand Manager marki Purella.
Multisensoryczne warianty smakowe
Wprowadzona w lipcu br. linia prezentuje cztery smaki: Crunchy Chrupiące Ciasteczko, Waniliowa Stracciatella, Orzeszki w Karmelu oraz Karmelowe Brownie. Aby zwiększyć świadomość nowej linii, Purella przeprowadza szeroko zakrojoną akcję trialową pod hasłem „Wymieniamy się dobrą energią”, której celem jest dotarcie do 1 miliona konsumentów, otrzymujących mini próbki batonów. Działania wspierane są intensywną komunikacją w mediach społecznościowych, a także materiałem z sondy ulicznej przeprowadzonej przez popularnego influencera. Batony proteinowe Purella są dostępne zarówno w sieciach handlowych, jak i online, w opakowaniach jednostkowych 45g oraz w zestawach.
*Źródło: Minds&Roses, test produktu, ocena monadyczna, N=150 na próbkę lidera rynkowego o smaku waniliowym, N=100 na próbkę Purella Protein waniliowa stracciatella, Czerwiec 2024.