Nowości

NESCAFÉ wprowadza nowe, aromatyzowane kawy rozpuszczalne

Poniedziałek, 19 sierpnia 2024
Codzienny rytuał picia kawy może towarzyszyć nam na wiele różnych sposobów. Latem często sięgamy po dodatki w postaci lodu lub schłodzonego mleka, by poczuć upragnione orzeźwienie. Marka NESCAFÉ wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów i wprowadza nowe, aromatyzowane kawy rozpuszczalne NESCAFÉ Rich Caramel oraz NESCAFÉ Smooth Hazelnut, które można przygotować zarówno na gorąco, jak i na zimno.

Kawa jest napojem, który chętnie wybieramy przez cały rok, bez względu na temperaturę czy miejsce, w którym się znajdujemy. Nowe kawy NESCAFÉ to produkty, które mogą być spożywane zarówno na zimno w formie mrożonej kawy, jak również jako klasyczny, gorący napój. Towarzyszące nowościom hasło „Nakręć się smakiem z NESCAFÉ” nawiązuje do ich nut smakowych – NESCAFÉ Rich Caramel to połączenie świeżo palonej kawy i słodkiej nuty o smaku karmelu, natomiast NESCAFÉ Smooth Hazelnut wyróżnia się delikatnym smakiem orzechów laskowych.

Nowości NESCAFÉ z pewnością mogą być urozmaiceniem codziennego zwyczaju picia kawy w domu lub biurze, a także alternatywą dla tradycyjnego napoju podczas letnich spotkań z przyjaciółmi. Co ważne, propozycje od NESCAFÉ są również łatwe i szybkie w przygotowaniu, będąc idealnym rozwiązaniem dla tych, którzy cenią wygodę i chcą cieszyć się ulubioną kawą bez konieczności długiego procesu parzenia.

- Jesteśmy dumni, że oferta produktów NESCAFÉ stale się powiększa i może odpowiadać na kolejne potrzeby konsumentów. Rytuał picia kawy mimo swojej długiej historii wciąż ewoluuje, co bardzo nas cieszy – dzięki temu możemy zaskakiwać konsumentów nowymi odsłonami jednej z najpopularniejszych kaw na świecie. Tym razem przedstawiamy NESCAFÉ Rich Caramel i NESCAFÉ Smooth Hazelnut, kawy rozpuszczalne o smaku karmelu i orzechów laskowych, które będą doskonale smakować przygotowane zarówno na ciepło, jak i na zimno - podkreśla Paulina Jakubowska, NESCAFÉ Group Product Manager, Nestlé Polska.

NESCAFÉ to kawa w 100% pozyskiwana odpowiedzialnie. Nowe propozycje marki to połączenie świeżo palonej kawy z nutami karmelu i orzechów laskowych, które z pewnością przypadną do gustu miłośnikom smakowych napojów kawowych. NESCAFÉ Rich Caramel i NESCAFÉ Smooth Hazelnut są już dostępne w sklepach stacjonarnych i online. Dodatkowo, konsumenci będą mogli zobaczyć nowości także w kampanii digital oraz w ramach licznych działań w mediach społecznościowych.



Źródło: SEC Newgate CEE
Fot: mat. prasowe

 

 

tagi: NESCAFÉ , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,