Soplica wyróżnia się niepowtarzalnym charakterem, który zawdzięcza starannie dobieranym składnikom oraz procesowi produkcji, który obejmuje kilka kluczowych kroków. Krok pierwszy to surowa ocena jakości – wybierane są tylko najlepsze, wyselekcjonowane owoce. Krok drugi to maceracja – owoce są zalewane roztworem spirytusu i wody. Po kilku tygodniach aromatyczny płyn zestawiany jest z pozostałymi składnikami i gotowe! Taki produkt trafia na półki sklepowe.
TOP 3 Niezwykle popularne wśród konsumentów są takie warianty smakowe jak: Soplica Wiśniowa, Soplica Pigwowa oraz Soplica Orzech Laskowy. Soplica w ciągu roku do produkcji Soplicy Wiśniowej zużywa 1 450 000 kg wiśni, a do produkcji Soplicy Pigwowej 1 680 000 kg owoców pigwy. Te dwa smaki zyskały szczególne uznanie dzięki swoim niepowtarzalnym recepturom oraz intensywnemu smakowi.
Najstarszym i najpopularniejszym smakiem w portfolio produktów marki jest Soplica Wiśniowa
1, która od 2004 gości na polskich stołach. To jedyny w swoim rodzaju likier tworzony na bazie dojrzałych wiśni. Wyjątkowa receptura, oparta na dojrzewających w słońcu owocach i procesie leżakowania, nadaje jej niepowtarzalny smak.
Druga pod względem popularności wśród produktów marki
2 – Soplica Pigwowa jest na rynku od 2012 roku i od tego czasu nieprzerwanie zdobywa serca Polaków
3. To szlachetny likier o tradycyjnym smaku dojrzałej pigwy. Wyjątkowa receptura oparta na dojrzewających jesienią owocach nadaje jej charakterystycznie słodki, a zarazem delikatnie kwaskowy smak.
Trzecia w rankingu sprzedaży produktów marki jest Soplica Orzech Laskowy, która jest na rynku od 2010 roku. To wyjątkowo aromatyczny likier o słodkim, delikatnie kremowym smaku orzechów laskowych. Sekretem jej niepowtarzalnego smaku są starannie wyselekcjonowane składniki.
W ofercie Soplicy znajduje się również wiele innych uwielbianych przez konsumentów smaków, takich jak Cytrynówka, Soplica Malinowa, Cytryna-Malina, Śliwkowa czy Kawowa.
Dzięki zaangażowaniu i zachowaniu najwyższej jakości i tradycji Soplica może się pochwalić pozycją lidera na rynku wśród wódek smakowych
4, oferując niezapomniane doznania smakowe dla pełnoletnich konsumentów.
Więcej informacji na:
www.soplica.pl
1 dane odsprzedażowe wewnętrzne
2 dane odsprzedażowe wewnętrzne
3 dane odsprzedażowe wewnętrzne
4 CEDC za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udziały % w sprzedaży wolumenowej, w okresie skumulowanym w9 2023 -w8 2024 w kategorii: Wódka, segment: Wódka smakowa (kategoria „wódki smakowe” wg klasyfikacji NielsenIQ składająca się z: wódek smakowych, nalewek alkoholowych, likierów na bazie spirytusu (z wyłączeniem likierów na bazie mleka i śmietany), napojów spirytusowych oraz napojów i drinków alkoholowych na bazie spirytusu i wódki (zawartość alkoholu powyżej 20%)),
Źródło: Soplica
Fot: mat. prasowe