Marketing

Lidl zadebiutował na TikToku

Poniedziałek, 05 sierpnia 2024
TikTok to prawdziwa kopalnia internetowej rozrywki, która każdego dnia przyciąga miliony użytkowników z całego świata. Od viralowych filmików, przez taneczne wyzwania, aż po kreatywne tutoriale – platforma stała się centrum trendów, wyszukiwarką i miejscem, gdzie każdy może poczuć się jak gwiazda. Jak sobota, to tylko do Lidla! Chyba nie wyobrażaliście sobie lepszego dnia na lidlowy debiut na TikToku? Już w sobotę, 3 sierpnia, Lidl Polska dołączył do społeczności platformy! Od teraz sieć, z pomocą topowych influencerów, będzie bawić, informować i inspirować na zupełnie nowym poziomie!
Co będzie można zobaczyć na TikToku Lidl Polska? Na platformie regularnie będą pojawiać się treści promujące ofertę dostępną w sklepach sieci, m.in. Tygodnie Tematyczne, a także content inspirowany przepisami Kuchni Lidla. Nie zabraknie również szerokiej gamy filmów komediowych, które sprawią, że uśmiech nie będzie schodził nam z twarzy! Użytkownicy TikToka mogą być przygotowani na porządną dawkę pomysłów, humoru, inspiracji, smaków i niespodzianek!

Największy transfer tego roku – Marta i Miłosz nowymi pracownikami Lidla

TikTok to platforma, która potrzebuje ludzi, którzy potrafią błyszczeć i podbijać serca widzów. Ale co tak naprawdę sprawia, że niektóre filmiki zdobywają miliony wyświetleń, a inne giną w czeluściach Internetu? Klucz do sukcesu jest prosty – charyzma! To właśnie te cechy zainspirowały Lidl Polska do nawiązania wyjątkowej współpracy z Martą Zgutczyńską i Miłoszem Muziołem, którzy od soboty, 3 sierpnia, oficjalnie stali się „pracownikami” Lidla.

Marta Zgutczyńska, znana na TikToku jako @zguta, to aktorka i standuperka, która zdobyła serca widzów rolą ekspedientki jednej z sieci dyskontów. Jej kreacja była tak przekonująca, że wielu uwierzyło, iż naprawdę tam pracuje! Teraz fani mogą zobaczyć ją w nowej odsłonie – pracownicy sklepu Lidl. Będzie jej towarzyszył Miłosz Muzioł (@milosz_muziol), utalentowany tiktoker, którego popularność rośnie w zawrotnym tempie. Razem stworzą dynamiczny duet, który sprawi, że zakupy w sklepach Lidl Polska będą nie tylko korzystne, ale i pełne humoru, a scrollowanie treści w aplikacji stanie się jeszcze przyjemniejsze!

Lidl HUNT i szansa na 1000 złotych!

Z okazji premiery kanału Lidl Polska na platformie TikTok, sieć przygotowała wyjątkową akcję dla pełnoletnich widzów. Lidl HUNT to konkurs, w którym każdego dnia, jedna osoba ma szansę wygrać aż 1000 zł na zakupy w sklepie Lidl Polska! Jak to zrobić? Już od poniedziałku, 5 sierpnia, regularne posty będą przerywane specjalnymi komunikatami z rebusami. Rozwiązaniem każdego rebusu jest miasto oraz konkretny sklep Lidl, gdzie na pierwszą, pełnoletnią osobę czekać będzie nagroda w wysokości 1000 zł do wykorzystania w sklepie Lidl Polska. A kto jest gościem, który poprowadzi tę akcję? Doskonale znany generacji Z – Łatwogang! To prawdziwa legenda polskiego TikToka! Poleciał do Afryki, pożyczył rower i przejechał nim 80 kilometrów – a to wszystko w 48 godzin! Innym razem szukał w Brazylii gwiazdy futbolu i przefarbował włosy na barwy brazylijskiej flagi, a ostatnio — jego stopa pobiła rekord polubień i stała się najpopularniejszym zdjęciem na polskim Instagramie.

W konkursie Lidl HUNT można brać udział od poniedziałku, 5 sierpnia, do soboty, 10 sierpnia. Akcja odbywa się w 6 miastach w Polsce i przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich.



Źródło: Prowly
Fot: mat. prasowe


tagi: Lidl Polska , TikTok , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,