Nowa etykieta, ozdobiona wizerunkiem irlandzkiego wilczarza, przedstawia intensywne zielenie, oddając atmosferę irlandzkiego miasteczka Tullamore, gdzie narodziła się ta legenda. Wilczarz, ukochany symbol marki, powraca na butelki, niosąc ze sobą wartości lojalności i przyjaźni, które stanowią serce społeczności Tullamore D.E.W.
Dlaczego właśnie wilczarz irlandzki? To zasługa Desmonda E. Williamsa, wnuka założyciela Daniela E. Williamsa, który kochał psy i miał wizję, jak przedstawić Tullamore D.E.W. nowym konsumentom na całym świecie. Chciał symbolu, który oddawałby wartości społeczności Tullamore D.E.W. – lojalność, przyjaźń i siłę. Desmond zlecił wykonanie oryginalnego rysunku irlandzkiego wilczarza, który pojawił się na butelce już w latach 50. XX wieku. Teraz dumny pies będzie zdobił każdą butelkę Tullamore D.E.W.
Oprócz zmiany etykiety, sama butelka przeszła subtelne, ale istotne modyfikacje. Zachowano jej ikoniczną formę, jednak teraz ma elegancki, okrągły profil, który sprawia, że trzymanie jej jest jeszcze przyjemniejsze. Nowa nakrętka, ozdobiona podpisem założyciela, ułatwia otwieranie bardziej niż kiedykolwiek wcześniej.
Kate Webb, Globalna Managerka Innowacji w Tullamore D.E.W., podkreśla: "To nie tylko zmiana wyglądu, to wyraz naszej pasji do marki, historii i smaku whiskey, którym dzielimy się ze światem od ponad wieku. Tullamore to nasz dom, a nasza społeczność inspiruje nas do doskonalenia."
"Dodatkowo - dodała - cieszymy się, że możemy przywrócić nasz dumny symbol, uwielbianego wilczarza, na przód butelki. Dzięki odświeżonemu wyglądowi jesteśmy gotowi, by przywitać nowe pokolenie miłośników whiskey, którzy odkrywają Tullamore D.E.W. - idealnego towarzysza spotkań z przyjaciółmi."
Wprowadzenie produktu w nowej odsłonie będzie wspierane materiałami POS i specjalnymi ekspozycjami w sklepach - w strefach z alkoholem. Ponadto zaplanowano działania PR.
Aby dowiedzieć się więcej o nowym projekcie, jego odniesieniu do historii i wartości marki oraz kampanii "Be More Tullamore", odwiedź stronę
www.tullamoredew.com.
Źródło: GRUPA MASPEX
Fot: mat. prasowe