„Realizację naszej filozofii równego traktowania konsumentów oraz oferowania atrakcyjnych cen docenili nasi klienci, którzy to właśnie do naszych sklepów kierują się w ostatnich kwartałach wyjątkowo często i to u nas robią główne zakupy dla swoich rodzin. Znajduje to potwierdzenie w liczbach. W czwartym kwartale 2023 roku oraz pierwszym kwartale 2024 roku obroty sieci Lidl rozwijają się znacznie szybciej niż obroty sieci Biedronka. Przykładowo, w pierwszym kwartale 2024 roku przychody ze sprzedaży (like4like) w Lidl Polska wzrosły w porównaniu z pierwszymi trzema miesiącami 2023 roku o 8,0%, a w Biedronce o 4,6%." - mówi Michał Nowaczyk, członek zarządu, CFO w Lidl Polska.
Gwarantowanie atrakcyjnych, niskich cen to jedno z działań Lidl Polska, które sieć podejmuje, aby chronić budżety polskich gospodarstw domowych. W tym klientom oferowane są korzystne promocje oraz akcje specjalne.tagi: Lidl Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...