Firma Good Food wprowadziła Milutkie na rynek w lutym. Od tej pory produkt przekąskowy dla dzieci, zdobył grono wielbicieli wśród rodziców i dentystów.
„Rodzice dostrzegli w wafelkach Milutkie nieocenioną pomoc w czasie podróży z maluchami" - mówi Jarosław Lis, Marketing Manager w firmie GOOD FOOD S.A.
„Milutkie naturalne, czy o smaku musli, nie roztopią się dziecku w rączce, zaspokajają dziecięcą potrzebę przekąszenia i chrupania czegoś smacznego, niosą ratunek w sytuacjach podbramkowych, gdy podczas jazdy samochodem pociecha znudzona podróżą domaga się czegoś do jedzenia" - dodaje Jarosław Lis.
Rodzice zwracają uwagę na to, że Milutkie przeznaczone dla najmłodszych dzieci - o smaku naturalnym i musli - nie zawierają cukru, są bezpieczne dla mlecznych ząbków. Docenił to również portaldentystyczny.pl, który przyznał Milutkim znak „Bezpieczne dla zębów".
Zarówno Milutkie naturalne, musli, jak i trzeci produkt z tej grupy - Milutkie w czekoladzie deserowej, zostały wysoko ocenione przez Poradnię Dietetyczną Katedry Dietetyki w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
„Milutkie zaistniały pozytywnie także na licznych forach internetowych poświęconych zdrowemu odżywianiu najmłodszych, jak również na forach dedykowanych rodzicom dzieci na diecie bezglutenowej. Dla wielu konsumentów istotne są ekologiczne aspekty produkcji żywności. Milutkie naturalne i musli to atestowane produkty Bio, ze znakiem Produktu Rolnictwa Ekologicznego" - podsumowuje Jarosław Lis.
(Monika Dawiec)
tagi: Good Food ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...