Nowości

Relaunch NESCAFÉ 3in1 i wsparcie marketingowe

Poniedziałek, 15 lipca 2024
Marka NESCAFÉ przedstawia w tym roku swoją nową odsłonę. Zmiany w identyfikacji wizualnej można zobaczyć m.in. na NESCAFÉ 3in1 – napojach kawowych w saszetkach o idealnym połączeniu składników.
Dla sprzedaży w tej kategorii istotne jest zbudowanie dostępności na półce, szczególnie w strefie przykasowej. Duże znaczenie ma też obecność pięciu wariantów smakowych. Rebranding NESCAFÉ 3in1 będzie wsparty kampanią w digitalu, influencer marketingiem, materiałami POS oraz samplingami na eventach.

www.nescafe.com/pl/kawy/gama/nescafe-3in1



tagi: NESCAFÉ , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,