Tomasz Cieślewicz, Sales Representative Frito Lay Poland, w Frito Lay Polska od 2000 r. Od sześciu lat osiąga najlepsze wyniki w swoim regionie. W 2009 r., pomimo trudnej sytuacji ekonomicznej, Tomasz przekroczył wyniki, dzięki czemu został uhonorowany Nagrodą Handlu Zorganizowanego w Polsce.
Michał Mrówczyński (na zdjęciu), Down the Street Salesman, Frito Lay Polska, w firmie od 2002 r. Jest odpowiedzialny za relacje z klientem i sprzedaż skierowaną do handlu tradycyjnego. Specjalizuje się w wyprowadzaniu na prostą tzw. trudnych regionów.
Nominacje do nagrody Ring of Honor są oparte o wyniki sprzedaży, jakość obsługi klienta i zdolności przywódcze. Jednym z głównych celów PepsiCo w ramach strategii Performance with Purpose jest rozwijanie talentów swoich pracowników, czego elementem jest przyznawanie dorocznej nagrody Ring of Honor.
(Monika Dawiec)
tagi: Pepsi ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...