Centrum Handlowe Wzgórze jest przebudowane według nowej koncepcji architektonicznej i uzyskuje nowy wygląd. Budowana jest nowa część Wzgórza. Przestrzeń handlowa koncentrować się będzie wokół trzech stref: artykułów codziennej potrzeby, rozrywki i wypoczynku (kino, kręgielnia, kawiarnie i restauracje wokół głównego placu wewnątrz centrum), sklepów z odzieżą (fashion mix). Na łącznej powierzchni handlowej 63 tys. mkw. dwupoziomowego Wzgórza znajdzie się 250 sklepów. Nowy parking pomieści 1 800 aut na pięciu poziomach.
Centrum handlowe Wzgórze położone jest w bezpośrednim sąsiedztwie śródmieścia i głównych szlaków komunikacyjnych Trójmiasta, pomiędzy zalesionymi wzgórzami otaczającymi Gdynię a jej centrum. CH Wzgórze leży wzdłuż wielopasmowej Drogi Gdyńskiej z idealnym dojazdem dla aut i w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego.
Grupa Foncière Euris, właściciel Centrum Handlowego Wzgórze w Gdyni, powierzyła w 2009 roku spółce Mayland Real Estate przeprowadzenie projektu odnowienia istniejącego obiektu oraz budowy nowej części centrum. Mayland został również project managerem Wzgórza.
Mayland Real Estate specjalizuje się w realizacji wyróżniających się innowacyjnością obiektów handlowych, rozrywkowych i usługowych. W 2008 roku Mayland otworzył trzy nowoczesne centra handlowe: Karolinkę w Opolu, Pogorię w Dąbrowie oraz Jantara w Słupsku. Otwarcie kolejnych projektów będzie maiło miejsce m.in. w Krakowie, Szczecinie i Rzeszowie.
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...