Activia rozwija ofertę jogurtów pitnych bez dodatku cukru
Wtorek, 25 czerwca 2024
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na produkty niezawierające cukrów dodanych oraz zainteresowanie jogurtami w formie pitnej, portfolio marki Activia zostało poszerzone o nowe warianty smakowe produktów pitnych bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan. Jogurty Activia to także wsparcie dla zdrowia jelit. Zawierają wapń pomagający w prawidłowym funkcjonowaniu enzymów trawiennych oraz żywe kultury bakterii. Rozszerzeniu oferty towarzyszy kampania marketingowa.
Konsumenci coraz częściej dążą do prowadzenia zdrowszego stylu życia, czego wyrazem jest m.in. poszukiwanie produktów spożywczych bez dodatku cukru. Jak pokazują wyniki badań, 51% klientów deklaruje, że spożywa mniej produktów zawierających cukier, a 27% aktywnie szuka wariantów o jego ograniczonej ilości lub całkowicie go pozbawionych1. Równolegle rośnie także zainteresowanie jogurtami w formie pitnej - w 2023 roku segment ten zanotował wzrost na poziomie 19,8% w ujęciu wartościowym2.
– Stale i uważnie wsłuchujemy się w potrzeby konsumentów, monitorujemy także sytuację na rynku. Wzbogacenie portfolio marki Activia o dwa kolejne warianty jogurtów pitnych bez dodatku cukru to odpowiedź na trendy oraz oczekiwania. Warto podkreślić, że tak jak inne produkty marki Activia, również wspierają one zdrowie jelit i komfort trawienia, dzięki obecności żywych kultur jogurtowych, które przyjmowane w odpowiedniej ilości wspomagają proces trawienia laktozy, co jest szczególnie ważne dla osób mających z tym trudności. Naturalną korzyścią troski o zdrowie jelit jest również lepsze samopoczucie. Trzeba jednak pamiętać, że kluczowe znaczenie ma zbilansowana dieta i zdrowy styl życia – mówi Wiktoria Zoremba, Młodsza Kierowniczka Marki Activia.
Niech żyją jelita!
Nowe warianty smakowe Activia bez dodatku cukru: truskawka-banan oraz mango-banan już można znaleźć na półkach hipermarketów, supermarketów, a także sklepów mniejszego formatu. Nie zawierają dodatku cukru, a ich słodycz pochodzi wyłącznie z owoców i mleka, co sprawia, że są idealne dla osób poszukujących owocowych smaków bez cukrów dodanych. Dodatkowo, tak jak wszystkie produkty Activia, zawierają żywe kultury bakterii jogurtowych, wspierające zdrowie jelit. Są także źródłem wapnia, pomagającego w prawidłowym funkcjonowaniu enzymów trawiennych.
Dzięki wygodnej formie butelki (pojemność 270 g), jogurty pitne Activia można spożywać również poza domem.
Wprowadzeniu nowych produktów na rynek towarzyszy wielokanałowa kampania marketingowa. W telewizji prezentowane są spoty, których autorem jest agencja NAV agency. Realizowane są także działania z influencerami, za które odpowiada agencja Tears of Joy oraz aktywności w mediach społecznościowych, koordynowane przez NAV agency. Zaplanowano również aktywacje konsumenckie.
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.