Nieskategoryzowane

Uśmiechnięta kasjerka

Wtorek, 29 czerwca 2010
W ramach akcji „Uśmiechnięta kasjerka" został zorganizowany mobilny happening. W kilku miejscach Warszawy 29 czerwca uczestnicy apelują o życzliwość wobec pracowników hiper- i supermarketów. 

Akcja ma na celu przekonanie klientów o tym, jak ciężka jest praca w marketach. W centrum Warszawy postawione zostały kasy sklepowe, przy których każdy może doświadczyć czy łatwo jest uśmiechać się do klientów, kiedy za uchem krzyczy kierownik, a przerwa na posiłek trwa kilka minut.

Organizatorzy chcą przemówić do mieszkańców stolicy i zainteresować ich problemami, z jakimi borykają się pracownicy dużych sieci handlowych.

Mobilne kasy są dostępne przy Placu Bankowym w godzinach od 8:00 do 10:00, w Centrum Handlowym Arkadia od 12:00 do 14:00 oraz przy ul. Marszałkowskiej, obok Rotundy od 15:00 do 17:00.

Namawiamy Warszawiaków do podpisywania listów  w naszej sprawie. Można to zrobić za pośrednictwem strony internetowej www.usmiechnietakasjerka.pl. Mamy już ponad 4,5 tys. podpisów. Listy zostaną wysłane do największych sieci handlowych. Poprawa sytuacji pracowników w marketach wpłynie również na zadowolenie klientów" - mówi specjalnie dla HURT & DETAL Joanna Stachyra, jedna z kasjerek uczestniczących w akcji przy Placu Bankowym.

(Monika Dawiec)

tagi: Uśmiechnięta kasjerka ,