Akcja ma na celu przekonanie klientów o tym, jak ciężka jest praca w marketach. W centrum Warszawy postawione zostały kasy sklepowe, przy których każdy może doświadczyć czy łatwo jest uśmiechać się do klientów, kiedy za uchem krzyczy kierownik, a przerwa na posiłek trwa kilka minut.
Organizatorzy chcą przemówić do mieszkańców stolicy i zainteresować ich problemami, z jakimi borykają się pracownicy dużych sieci handlowych.
Mobilne kasy są dostępne przy Placu Bankowym w godzinach od 8:00 do 10:00, w Centrum Handlowym Arkadia od 12:00 do 14:00 oraz przy ul. Marszałkowskiej, obok Rotundy od 15:00 do 17:00.
„Namawiamy Warszawiaków do podpisywania listów w naszej sprawie. Można to zrobić za pośrednictwem strony internetowej www.usmiechnietakasjerka.pl. Mamy już ponad 4,5 tys. podpisów. Listy zostaną wysłane do największych sieci handlowych. Poprawa sytuacji pracowników w marketach wpłynie również na zadowolenie klientów" - mówi specjalnie dla HURT & DETAL Joanna Stachyra, jedna z kasjerek uczestniczących w akcji przy Placu Bankowym.
(Monika Dawiec)
tagi: Uśmiechnięta kasjerka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...