Nowości

Marki RUSH i noRUSH już dostępne w sklepach Carrefour

Wtorek, 11 czerwca 2024
Carrefour Polska rozpoczął współpracę z The Essa Co., w ramach której naturalne napoje izotoniczne RUSH oraz funkcjonalne wody witaminowe noRUSH, będą dostępne w sklepach Carrefour w całej Polsce. Dzięki stałemu wprowadzaniu na rynek nowych produktów i konceptów handlowych, sieć chce stać się liderem w kategorii nowości i produktów viralowych na polskim rynku.
Wprowadzenie marek RUSH i noRUSH do sieci Carrefour będzie wspierane szeroko zakrojoną kampanią marketingową oraz konkursem konsumenckim. W ramach akcji do sklepów dostarczone zostanie 600 butelek podpisanych przez zespół 3 Króli – influencerów Qry, Przemka Pro i Bartka Kubickiego. Klienci, którzy zakupią butelkę z autografem i nagrają filmik na TikToka, będą mieli szansę wygrać bilety na Festiwal Ekipy, który odbędzie się 16 czerwca w Krakowie.

Produkty RUSH i noRUSH wpisują się w strategię transformacji żywieniowej Carrefour, której sieci chce być liderem na polskim rynku, co jest również zgodne z misją tworzenia produktów przez The Essa Co., zgodnie z hasłem "Better for Me". RUSH i noRUSH to napoje funkcjonalne w dwóch najszybciej rosnących na rynku kategoriach napojów bezalkoholowych wyróżniające się w pełni naturalnym składem, bez barwników, konserwantów czy sztucznych słodzików. RUSH, jako jedyny na rynku sportowy napój izotoniczny bez sztucznych dodatków, dostępny jest w dwóch smakach: Multifruit oraz Melon-Kwiat Bzu. noRUSH to z kolei funkcjonalne wody witaminowe dostępne w czterech wariantach smakowych: Jagoda-Limetka, Arbuz, Mandarynka i Pomarańcza-Cytryna, wzbogacone w witaminy i minerały, aby wspierać różne aspekty zdrowia. MINDFUEL wspiera koncentrację i funkcje poznawcze, GLOW-UP kondycję skóry, włosów i paznokci, a HEALTHY VIBE odporność.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości współpracy z siecią Carrefour. Łączą nas wspólne cele, które podnoszą jakość oferowanych produktów na rynku. The Essa Co. konsekwentnie buduje dostępność  marek RUSH i noRUSH, oferując konsumentom lepszy wybór, w pełni naturalnych napojów funkcjonalnych i zwiększając wartość kategorii napojów izotonicznych i wód funkcjonalnych poprzez przyciąganie nowych użytkowników do tych kategorii produktowych - mówi Krzysztof Misiałkiewicz, CEO The Essa Co.
 
Współpraca z The Essa Co. to dla nas kolejny krok w kierunku poszerzania oferty produktów dla klientów młodego pokolenia. Dzięki stałemu wprowadzaniu nowych konceptów handlowych chcemy stać się w Polsce niekwestionowanym liderem w kategorii nowości i produktów viralowych. W DNA marki Carrefour wpisane jest stałe poszukiwanie innowacji, dlatego z wielką przyjemnością przywitamy produkty kolejnych znanych influencerów na naszych półkach. Naszym celem jest docieranie do szerokiej grupy konsumentów i spełniania ich oczekiwań, a wprowadzenie RUSH i noRUSH dokładnie odpowiada na te potrzeby - mówi Sylwester Mroczek, Menedżer Działu Rozwoju Formatów i Konceptów.

The ESSA Company to spółka powiązana z grupą kapitałową EKIPA HOLDING S.A., która kreuje i wprowadza na rynek marki FMCG wspierane przez topowych influencerów. Więcej informacji o The Essa Co. można znaleźć na stronie https://theessa.pl/o-nas/.



Źródło: Carrefour
Fot: mat. prasowe



tagi: RUSH , noRUSH , Carrefour Polska , rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,