W ogródku Coca-Coli, w strefie gastronomicznej, ustawione zostały 2 duże plazmy, na których wyświetlane są mecze. W ten sposób najbardziej zagorzali kibice w komfortowych warunkach mogą oddawać się piłkarskim emocjom.
W tym czasie Panie, które nie przepadają za piłką nożną i zdecydowanie preferują inne atrakcje, wyruszają na zakupy. Mogą również skorzystać z oferty najemców kosmetycznych - zniżek, promocji, zakupów i całej gamy zabiegów upiększających.
Dla jednej z najbardziej wymagających grup klientów, o której Bonarka nigdy nie zapomina, została dodatkowo przygotowana wyjątkowa oferta. Na pasażu, naprzeciw hipermarketu Auchan, stanęło piłkarskie boisko o wymiarach 8x12m, z nawierzchnią ze sztucznej trawy, otoczone siatką. Rozpoczęły się tam mecze drużyn dziecięcych, w dwóch grupach wiekowych.
W drugiej części Mistrzostw napięcie będzie rosło, tym bardziej, że zbliżają się ćwierćfinały, półfinały i Wielki Finał. 11 lipca emocje sięgną zenitu: oprócz meczu finałowego, na który wszyscy czekają z zapartym tchem, odbędą się również występy cheerleaderek oraz pokaz freestylingu piłkarskiego w wykonaniu grupy Zina, mającej na swoim koncie m.in. wspólne występy z samym Zinedinem Zidanem.
(Monika Dawiec)
tagi: Bonarka ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...