Lorenz Snack - World, wprowadza na rynek nowy produkt - orzeszki ziemne w chrupiącej skorupce o smaku japońskiego chrzanu Wasabi. To kolejna po Nic Nac's marka z portfolio Lorenz Snack - World na wartym ponad 150 mln PLN rynku orzeszków.
Orzeszki Wasabi wyróżnia charakterystyczny pikantny smak japońskiego chrzanu oraz jego intensywny, zielony kolor. Nowy produkt to propozycja przygotowana z myślą o osobach otwartych, zainteresowanych nowościami i poznawaniem świata.
Według badań firmy Intuition, zajmującej się śledzeniem trendów konsumenckich, to właśnie poszukiwanie nowych, egzotycznych smaków stanie się jednym z głównych trendów na rynku FMCG, premiującym firmy stawiające na innowacyjność swojej oferty.
Wasabi są pakowane w torebki po 100 g. Ich sugerowana cena detaliczna to 5,26 PLN. Marka otrzyma wsparcie marketingowe poprzez materiały POS w kanale nowoczesnym i wybranych punktach handlu tradycyjnego.
(Monika Dawiec)