Nowości

Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!

Czwartek, 06 czerwca 2024
Przed pracą, po treningu, kiedy wpadną niespodziewani goście… gdy nie masz czasu na gotowanie, postaw na Mix Łaciaty, z którym łatwo przygotujesz pyszne i zdrowe kanapki.
„Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” to hasło przewodnie najnowszej kampanii marketingowej od Mlekpolu. Łatwy do smarowania, zawsze gotowy do użycia, bogaty w smaku i w wygodnym opakowaniu – Mix Łaciaty to idealne rozwiązanie dla osób, które nie lubią czekać, aż masło rozpuści się na pieczywie. Wyjmujesz z lodówki, nakładasz, dodajesz ulubiony ser oraz warzywa i już – smaczny posiłek gotowy!

– Wakacje sprzyjają jedzeniu na świeżym powietrzu, to także okres, w którym jesteśmy wyjątkowo aktywni i nie mamy wiele czasu na przygotowywanie skomplikowanych dań. Mix Łaciaty, dzięki swej smarowności i pysznemu smakowi, z pewnością ułatwia to zadanie, co podkreślamy w naszej kampanii. Konsumenci dowiedzą się o tym z dynamicznych filmów w mediach społecznościowych, w których pokażemy przepisy na zdrowie, kreatywne, a przede wszystkim – ekspresowe w wykonaniu – kanapki – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol. 

Mix Łaciaty zawiera dobrze zbalansowane proporcje czystego masła i oleju roślinnego wzbogaconego maślanką. Wyłącznie naturalne składniki pozwalają cieszyć się maślano-śmietankowym smakiem, który idealnie współgra ze świeżym pieczywem. 

Mixy Łaciate wytwarzane są ze śmietanki otrzymywanej wyłącznie z polskiego mleka, nie zawierają tłuszczów utwardzonych, konserwantów czy barwników. Dlatego też produkty te różnią się zasadniczo od innych tłuszczów do smarowania. Dostępne są w kostce lub w kubku 200 g w wersji klasycznej lub solonej.  

Kampania „Szybka kanapka? Smaruj po Mix Łaciaty!” potrwa do października i będzie obecna na Facebooku, Instagramie, YouTubie, TikToku oraz w formatach display. 



Źródło: Opublikowani
Fot: mat. prasowe



tagi: rynek spożywczy , sprzedaż , handel , konsument , FMCG , hurt , detal , produkty spożywcze , nowości , przemysł spożywczy , sieci handlowe , sklepy spożywcze ,