Już od 18 czerwca 2010 roku w specjalnie oznakowanych strefach pojawiła się wyjątkowa imieninowa oferta. Proponowane produkty to nie tylko atrakcyjna cena, ale także dołączane do nich specjalne prezenty od sieci „Piotr i Paweł" takie, jak torby na zakupy, szklane miski sałatkowe, blachy do wypieków, podstawki pod zioła, kubki, szklanki, korkociągi i wiele innych.
Sieć serdecznie zaprasza do zapoznania się ze szczegółami oferty w sklepach oraz w gazetce promocyjnej, która ukazała się 23.06.2010 roku.
W Poznaniu, 26 czerwca zorganizowano wyjątkową akcję barwnego imieninowego korowodu z atrybutami rozpoznawalnymi dla supermarketów „Piotr i Paweł", który przemieszczając się po wyznaczonej trasie w centrum miasta i na poznańskiej Malcie informował o działaniach rocznicowych.
(Monika Dawiec)
tagi: Piotr i Paweł ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...