Już od 18 czerwca 2010 roku w specjalnie oznakowanych strefach pojawiła się wyjątkowa imieninowa oferta. Proponowane produkty to nie tylko atrakcyjna cena, ale także dołączane do nich specjalne prezenty od sieci „Piotr i Paweł" takie, jak torby na zakupy, szklane miski sałatkowe, blachy do wypieków, podstawki pod zioła, kubki, szklanki, korkociągi i wiele innych.
Sieć serdecznie zaprasza do zapoznania się ze szczegółami oferty w sklepach oraz w gazetce promocyjnej, która ukazała się 23.06.2010 roku.
W Poznaniu, 26 czerwca zorganizowano wyjątkową akcję barwnego imieninowego korowodu z atrybutami rozpoznawalnymi dla supermarketów „Piotr i Paweł", który przemieszczając się po wyznaczonej trasie w centrum miasta i na poznańskiej Malcie informował o działaniach rocznicowych.
(Monika Dawiec)
tagi: Piotr i Paweł ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...