„Z radością przyjęliśmy fakt o decyzji sieci sklepów Netto o współpracy z naszą firmą, tym bardziej iż jest to dojrzała decyzja, poprzedzona trwającymi rok testami naszych terminali w wybranych sklepach kontrahenta. Wybór potwierdza renomę usług oferowanych przez Polcard, lidera w branży rozliczania transakcji bezgotówkowych" - mówi Janusz Diemko, Prezes First Data Polska S.A.
Netto to sieć osiedlowych samoobsługowych sklepów spożywczych oferujących łatwy dostęp do produktów pierwszej potrzeby po niskich cenach. „Naszą dewizą jest wygoda i szybkość obsługi po konkurencyjnych cenach. Szukaliśmy rozwiązań, które pozwolą na płynne i bezproblemowe obsługiwanie płatności. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z First Data Polska S.A. właścicielem marki Polcard" - mówi Sławomir Nitek, wicedyrektor Netto.
Wprowadzenie terminali płatniczych przez sieć Netto jest odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na bezgotówkowy sposób rozliczania transakcji. W 2009 roku Polacy wydali za pośrednictwem kart płatniczych ponad 75 miliardów złotych, co stanowi ponad 12-krotny wzrost w ujęciu siedmioletnim.
Pierwszy sklep sieci Netto w Polsce został założony w 1995 roku w Szczecinie. Przeciętna wielkość sali sprzedaży sklepów Netto to powierzchnia około 500 metrów kwadratowych. Sklepy usytuowane są przy gęsto zaludnionych osiedlach mieszkaniowych. Obecnie w Polsce działa 187 sklepów Netto, sieć dynamicznie się rozwija.
(Maja Święcka)
tagi: Netto ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...