Marka Curly cieszy się coraz większym zainteresowaniem konsumentów na polskim rynku. Wpływ na to ma m.in. niemal już kultowy orzechowy smak, który spotyka się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów. Dlatego w tym roku Lorenz zdecydował się wzbogacić portfolio produktów o kolejny, unikatowy – Słony Karmel.
Wegetariańskie, słodkie i… kolorowe
Nowe chrupki charakteryzują się kultowym orzechowym smakiem z nutką karmelu, a zarazem są produktem niesmażonym, wegetariańskim i bez dodatku konserwantów. Z pewnością uwagę zwraca również fioletowe opakowanie, które wyróżniać się będzie na sklepowych półkach i zostało ono świetnie przyjęte w badaniach konsumenckich. Na paczce znajdzie się także ikona sugerująca lekkie nuty karmelowe w smaku.
- Badania pokazują̨, że młodsi konsumenci zdecydowanie chętniej wybierają słodki smak. Nowy produkt pozwoli nam więc na dotarcie do szerszego grona odbiorców, do tej pory zarezerwowanego tylko dla słodkich przekąsek. Co istotne, Curly Słony Karmel przetestowaliśmy z grupą docelową, jaką jest generacja Z. Pytaliśmy młodych o smak, koncept, opakowanie, aby wypracować jak najlepszy produkt. Wprowadzenie nowości ma na celu zwiększenie widoczności marki, pozyskanie nowych konsumentów i dbanie o cele zrównoważonego rozwoju Lorenz, poprzez obniżenie zawartości soli w naszych produktach i redukcję plastiku w opakowaniach – mówi Sylwia Goźlińska, Brand Manager marki Curly.
Wsparcie marketingowe
Debiut rynkowy Curly Słony Karmel wesprą działania marketingowe. Zaplanowano kampanię telewizyjną. Ponadto prowadzone będą działania w internecie, w zróżnicowanych mediach, poprzez posty i bannery w kanałach własnych marki. Produkt będzie też wspierany przez współpracę z influencerami.
Przekąska dostępna jest w sklepach w całej Polsce, w paczkach o gramaturze 100g.
Źródło: Q&A Comms
Fot: mat. prasowe