Tegoroczne targi PLMA’s – World of Private Label, które odbyły się w obiektach wystawienniczych RAI w Amsterdamie w dniach 18-19 maja – można z całą pewnością uznać za największe w historii. 3 600 wystawców reprezentowanych przez 1 900 firm i organizacji handlowych z ponad 60 krajów świata przedstawiło najnowsze trendy w zakresie produktów Private Label. Organizatorzy odnotowali również fakt obecności zwiedzających z 90 krajów świata. W targach uczestniczyli także wystawcy z Polski, których naliczyliśmy 78. Na targach nie mogło zabraknąć naszego anglojęzycznego magazynu promującego polskich producentów „Food from Poland”, które dostępne było na stoisku redakcyjnym oraz w części prasowej.
Zwiększająca się z roku na rok liczba wystawców oraz coraz większy zasięg terytorialny zwiedzających wskazują jednoznacznie, że rynek Private Label ma przed sobą „tłuste lata”. Podobnego zdania są również polscy wystawcy.
Tomasz Pańczyk
tagi: PLMA 2010 Amstardam ,
Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in...
Inwestycja w nowy format “300” ma przyspieszyć ekspansję...
Według analizy blisko 77 tys. cen, w styczniu br. w sklepach...
Eksperci z Ari10 uważają, że jesteśmy wciąż przed falą...
Według najnowszych danych Ministerstwa Finansów, od stycznia...
Rosną inwestycje polskich firm w Hiszpanii i hiszpańskich w...
UE zapowiada reakcję, ale wciąż nie wypracowała wspólnej...
Rozwój AI w dużej mierze zależy od dostaw chipów...