Thomas Toennesmann jest związany z firmą Henkel od 1987 roku czyli od samego początku swojej drogi zawodowej. Pierwsze doświadczenia zdobywał w dziale marketingu, a następnie w dziale sprzedaży środków piorących i czystości w niemieckim oddziale firmy.
Od 1990 roku jako Brand Manager odpowiadał za komunikację marketingową na rynku niemieckim między innymi takich marek jak Pril i Perwoll. W latach 1994-1998 pracował we włoskim oddziale Henkla, najpierw w dziale sprzedaży jako Manager ds. Kluczowych Klientów, a następnie Manager ds. Marketingu odpowiedzialny za kategorię środków piorących.
Po powrocie do Niemiec przez sześć lat pracował w międzynarodowych strukturach firmy, odpowiadając między innymi za rozwój globalnej strategii biznesowej dla marki Persil oraz za szereg innych, nowych projektów.
Ostatnie lata przed przyjazdem do Polski zajmował stanowisko Dyrektora Marketingu Działu Środków Piorących i Czystości odpowiedzialnego za 22 detergentowe marki Henkla na rynku niemieckim. Na obecnym stanowisku zastąpił Michaela Czecha, który objął stanowisko Dyrektora Marketingu i Mediów działu Środków Piorących i Czystości w niemieckim oddziale firmy.
Thomas Toennesmann ma 50 lat. Jest absolwentem studiów ekonomicznych na Uniwersytecie w Kolonii, dyplom magistra uzyskał w 1987 roku. Jest żonaty i ma dwie nastoletnie córki. Lubi spędzać czas z rodziną, interesuje się sportem, podróżami i sztuką.
(Monika Dawiec)
tagi: Henkel ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...